اخبار داغ

امام جمعه موقت قزوین:

امروز که تا پشت دروازه‌های اسرائیل آمده‌ایم، تن به مذاکره با امریکا نخواهیم داد

امروز که تا پشت دروازه‌های اسرائیل آمده‌ایم، تن به مذاکره با امریکا نخواهیم داد
امام جمعه موقت قزوین گفت: سران امریکا درنظر دارند با تحت فشار قرار دادن ملت ایران ما را مجبور به مذاکره کنند، اما امروز که تا پشت دروازه‌های اسرائیل رسیده ایم تن به مذاکره ذلت بار با غربی‌ها نمی‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی قابل در خطبه‌های نمازجمعه شهر قزوین با اشاره به حادثه شکست توطئه طبس اظهار کرد: در حادثه طبس مثل بسیاری از اتفاقات دیگر تیر امریکا به سنگ خورد و خدای متعال با امداد غیبی خود به واسطه طوفان شن دشمن را زمین گیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: امروز که انقلاب اسلامی در جهان به اقتدار و پیشرفت دست پیدا کرده است استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام ماست و امروز امریکا درتلاش است که مانع صادرات نفت ایران به دیگر کشورها شود؛ اما رهبری فرمودند که ما هر میزان که بخواهیم می‌توانیم نفت را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

,

امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با دست خالی مقابل انواع توطئه‌های امریکا و هم پیمانانش ایستاد و تن به مذاکره نداد و ایستادگی و مقاومت راه اصلی ملت ایران است.

,

وی عنوان کرد: سران امریکا درنظر دارند با تحت فشار قرار دادن ملت ایران ما را مجبور به مذاکره کنند، اما امروز که تا پشت دروازه‌های اسرائیل رسیده ایم تن به مذاکره ذلت بار با غربی‌ها نمی‌دهیم.

,

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: امروز حتی آنها که حامی و اجراکننده مذاکره با امریکا بودند با شکست برجام شرمنده شده‌اند و دیگر حرفی از مذاکره مطرح نمی‌کنند.

,

وی در ادامه با تسلیت درگذشت آیت الله اشکوری از علمای بزرگ شهر قزوین عنوان کرد: این عالم فرهیخته از شاگردان آیت الله صدر بود و در دوران حیات خود نیز شاگردان زیادی را تربیت کرد و حامی ولایت فقیه و انقلاب و حوزه‌های علمیه بود.

,

قابل با اشاره به لزوم استمرار کمک رسانی به سیل زدگان گفت: کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده باید با همیاری و حضور همه اقشار ادامه یابد، چراکه هموطنان ما در سختی و فشار فراوانی به سر می‌برند و باید با کمک همه مردم این عزیزان سیل زده وضعیت مطلوبی پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه