اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

مثلث شوم غربی، عربی و عبری برای نابودی دین و مذهب نقشه می کشند/ سیل موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر شد

مثلث شوم غربی، عربی و عبری برای نابودی دین و مذهب نقشه می کشند/ سیل موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر شد
امام جمعه موقت خرم آباد گفت:مثلث شوم غربی، عربی و عبری به عنوان پدر و مادر تروریسم که برای نابودی دین و مذهب نقشه می کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام قاسم متقی نیا درخطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سیل حضور مردم و نیروهای جهادی در مناطق سیل زده اظهارداشت: حرکت عظیم و به موقع مردم، نظامیان، بسیج،روحانیون ،دانشگاهیان، هلال، موکب های اربعین، نیروهای مردمی تحت عنوان نیروهای جهادی،خادم یاران رضوی،مدافعین حرم، فاطمیون، علوییون، زینبیون، مردم کشورهای لبنان، عراق، فلسطین، یمن، تونس و پاکستان همچون پویشی برای عهد وفا در مناطق سیل زده از برکات سیل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که بیش از چهارهزار روحانی طلبه در کنار مردم و گروه های جهادی همچون دفاع مقدس حضورداشتند، افزود: این حرکت عظیم موجب افزایش و ترویج روحیه ایثار و فداکاری و  باعث وحدت ملی و امیدواری مردم شد.

,

 

,

متقی نیا با اظهار این که حرکت عظیم مردمی در مناطق سیل زده موجب رسوایی غربیان، اروپایی ها و آمریکایی ها شد بیان داشت: سیل به نمایشگاه رسوایی مدعیان حقوق بشر و ضدنژادپرستی در آمریکا و اروپا تبدیل شد.

, متقی نیا با اظهار این که حرکت عظیم مردمی در مناطق سیل زده موجب رسوایی غربیان، اروپایی ها و آمریکایی ها شد بیان داشت: سیل به نمایشگاه رسوایی مدعیان حقوق بشر و ضدنژادپرستی در آمریکا و اروپا تبدیل شد.,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به دهم اردریبهشت سالروز جنگ آمریکا در ویتنام خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اسبق امریکا اذعان داشته که از 242 سال تاریخ آمریکا  فقط 16 سال جنگ افروز ی نبوده و226 سال آمریکا علیه دیگر ملت ها همچون  ویتنام، افغانستان ،عراق، سوریه، لیبی ، یمن و...جنگ و خونریزی به راه انداخته است.

,

 

,

وی اعدام 37 نفر از مردم شیر دل حجاز، بدون حق وکالت و بدون دفاع را نقض گسترده حقوق بشر در حجازدانست و تصریح کرد: آمریکا در پی منافع خود بر جنایات عربستان سعودی چشم می بندد؛ اما گاوهای شیرده و قارون های منطقه و اربابان آن ها بدانند مکر و نیرنگشان در برابر تدبیر و اراده الهی با ایمان مردم ایران شکست خواهد خورد.

,

 

,

متقی نیا با اظهار این که باید در برابر دشمنان مقاوم و صبور بود اذعان داشت: مثلث شوم غربی، عربی، عبری  به عنوان پدر و مادر تروریسم که برای نابودی دین و مذهب نقشه می کشند بدانند که بر اساس آیات شریفه قرآن کریم خداوند بهترین تدبیرکنندگان است.  

,

 

,

خطیب نماز جمعه خرم آباد قشر زحمت کش کارگران را ستون های اصلی تولید در کشور برشمرد و تأکید کرد: باید روحیه انتظار ثروت های بادآورده و بدون زحمت را از بین ببریم و از طرفی روحیه کار و تلاش و فرهنگ را ترویج کنیم.

,

 

,

وی با تأکید براین که کارگران نیازمند آموزش هستند و دولت در این زمینه وظیفه دارد، افزود: رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی که حمایت از کارگر ایرانی است محقق می شود.

,

 

,

آمریکا طبل توخالی است/ راه اندازی گروه های امر به معروف برای مبارزه با بدحجابی، گرانفروشی و احتکار

, آمریکا طبل توخالی است/ راه اندازی گروه های امر به معروف برای مبارزه با بدحجابی، گرانفروشی و احتکار ,

حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به تشدید تحریم های نفتی اظهارداشت: آمریکا به دنبال تشدید تحریم های نفتی است که امروز دنیا هم آمریکا را همراهی نمی کند چرا که می دانند آمریکا رو به نابودی است و در حال تبدیل شدن به یک طبل توخالی است.

,

 

,

وی اضافه کرد: 37 نفر در عربستان را به جرم حقگویی گردن می زنند و آمریکا از این اقدام عربستان حمایت می کند و معلوم نیست سازمان حقوق بشر کجاست و چرا سکوت اختیار کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به روز کارگر گفت: کارگران در مکتب اسلام جایگاه ویژه ای دارد و پیامبر(ص) بر دست کارگر بوسه میزند برای اینکه جایگاه کارگر را بیان کند و کار و کارگر افتخار است اما متاسفانه برخی پشت میز نشینی را افتخار می کنیم در حالی که کارگران در تولید بسیار نقش دارند. 

,

 

,

وی با اشاره به ۱۲اردیبهشت و روز معلم بیان کرد: آیت اله مطهری انسان کامل و ربانی بود و دنبال این بود که چه کارهایی نیاز است و انجام می دادند و کتاب داستان راستان می نویسد و آنچه جامعه نیاز دارد را انجام می دهد به طوری که آثار زیادی از شهید مطهری باقی مانده است و به تکلیف به خوبی عمل می کرد. 

,

 

,

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به عملیات بیت المقدس گفت: رزمندگان در عملیات های مختلف نشان دادند برای دین می جنگند و اعتقاد به دین و اخلاص از آنها افرادی ساخته بود که در دل دشمن وحشت انداخته بود. 

,

 

,

به گفته وی ساخت و تولید سه نوع موشک حیدر، قمر بنی هاشم(ع)و دهلاویه هواپایه توسط هوانیروز در هوانیروز توفیق بزرگی است که فرزندان این سرزمین ساختند و این توفیق بسیار بزرگی است.   

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد روز شوراها است شوراها رفع مشکلات شهری و کمک به شهردار را از وظایف شوراها برشمرد و افزود: شوراهای شهر و روستا برای رفع مشکلات انتخاب شدند و انتظار داریم رصد و پیگیری کنند و برای رفع مشکلات شهری به شهردار و فرماندار کمک کنند.

,

 

,

وی رفع مشکلات سی ان جی بروجرد را ضروری دانست و گفت: با وجود مشکلات در جایگاه های سوخت بروجرد صف های طولانی ایجاد کرده که در این راستا جلساتی برگزار شد و شهردار قول دادند هفته آینده این مشکل برطرف شود.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی از راه اندازی گروه های امر به معروف خبر داد و اضافه کرد: برای مبارزه با بدحجابی، گرانفروشی و احتکار لازم است این گروه ها ایجاد شوند و برای تذکر اقدام کنند که از داوطلبین ثبت نام می شود و بعد از ثبت نام ساماندهی این افراد آغاز می شود.

,

 

,

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی گفت: در این طرح هر مسجد کمک های مردمی و خیرین را جمع آوری می کند تا به همراه سایر مبالغی که دولت در نظر گرفته بتوانند منازل سیل زدگان را بسازند.

,

 

,

مسئولین نسبت به برطرف شدن مشکل بیکاری جوانان اقدام کنند

, مسئولین نسبت به برطرف شدن مشکل بیکاری جوانان اقدام کنند,

حجت الاسلام رضا حقیان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه دورود اظهارداشت: یقینا مشکل اساسی ما درشهرستان دورود، مشکل بیکاری نسل جوان و تحصیلکرده است.  

,

 

,

امام جمعه شهرستان دورود گفت: در مراجعات بیشتر مردم نسبت به بی توجهی مسئولین به موضوع بیکاری گلایه و شکایت دارند. 

,

 

,

حقیان گفت: گلایه بیشتر جوانان مستند به اصل ۲۸قانون اساسی است که حکومت موظف به ایجاد اشتغال است و مسئولین باید زمینه ساز اشتعال جوانان باشند و نسبت به برطرف شدن مشکل بیکاری اقدام کنند.  

,

 

,

وی بیان کرد: در این راستا خدمات خوبی هم ارایه شده اما واقعیت امر این است که در استان لرستان جمع بسیار زیادی از جوانان ما تحصیلکرده و بیکار هستند که براساس آمار ۳۰هزار نفر در شهرستان دورود بیکار هستند که این درد اساسی باید درمان شود.  

,

 

,

خطیب نمازجمعه دورود تاکید کرد: دولت و مجلس باید فکر اساسی کنند و در این شرایط جنگ اقتصادی در خصوص اشتغال باید کارشناسی شود.  

,

 

,

حقیان گفت: مهمترین و اساسی ترین مطالبه مردم دورود و نماز جمعه، زمینه سازی ایجاد اشتغال نسل جوان است و امیدواریم خداوند به مسئولین ما توفیق مضاعف دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه