اخبار داغ

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دولت، در گرو برگزاری آزمون است

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دولت، در گرو برگزاری آزمون است
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: چیزی به نام تبدیل وضعیت نیروی قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد چرا که نیروی رسمی دولت شدن باید طی آزمون در شرایط برابر انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، جمشید انصاری رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور در نشستی که امروز شنبه در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: نیروی انسانی که جذب دولت می شود باید فردی برخوردار از عالی ترین سطح دانش باشد.
 
معاون رئیس جمهور افزود: چیزی به نام تبدیل وضعیت نیروی قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد چرا که نیروی رسمی دولت شدن باید طی آزمون در شرایط برابر انجام شود.
 
رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور به آموزش نیروهای انسانی در البرز اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام قابل تقدیر است اما افرادی باید مشمول این طرح شوند که دارای اطلاعات و زمینه علمی کافی باشند و دوره های آموزشی با هدف ارتقای دانش افراد برگزار شود.
 
وی تصریح کرد: نهادهای اجرایی نباید جایی برای آموزش و فراگیری علم باشد بلکه باید اقدامات در راستای به روز شدن اطلاعات و مطالب علمی انجام شود.
 
انصاری گفت: البرز جایگاه ویژه ای دارد و ما این استان را در امر تأمین نیروی انسانی حمایت خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور افزود: نظام های مدیریتی باید با توجه به شرایط، ابداعات و فعالیت های مدیریتی خاص داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: سال های 98 و 99 سخت ترین دوران مدیریتی کشور است که اگر ابتکار مدیریتی نداشته باشیم کنترل شرایط دشوار خواهد بود.
 
انصاری با تأکید بر لزوم ساماندهی امکانات موجود تصریح کرد: تصویربرداری و مطالعه امکانات موجود با هدف راستی آزمایی می تواند شرایط و نحوه مدیریت را ارتقاء دهد.
 
به گفته وی، لازم است سازمان های مدیریت برنامه ریزی استان ها ارتقاء یابد و نیروهایی جذب شوند که شرایط پیشرفت را فراهم می کنند.
 
رئیس سازمان استخدامی و امور ادارای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در بخش سازمان برنامه و بودجه با مشکلاتی شدیم افزود: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با تفویض اختیارات مدیریت کشور، توسعه و بهبود بیشتری در راستای ارائه خدمات به مردم خواهیم داشت اما عادت مداخله در مسائل ریز دستگاه ها مشکل ساز شد.
 
وی اظهار کرد: امروز که به صورت مستقل فعالیت می کنیم، اقدامات ما تحت عنوان تسهیل گری انجام می شود و باید اقداماتی را برنامه ریزی کنیم که دستگاه های اجرایی استان مأموریت های خود را بهتر انجام دهند.
 
انصاری خاطرنشان کرد: باید با تقویت دستگاه های مدیریت نهادهای مستقر در استان ها به پیشرفت آنها کمک کنیم.
 
وی گفت: نیروهای توانمند و کیفی در بدنه دولت جای دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه