اخبار داغ

نظر امامان جمعه اهل‌تسنن اردبیل درباره اعدام شیعیان توسط آل سعود؛

اعدام جمعی شیعیان؛ رسوایی دیگر برای آل سعود / حفظ وحدت سپر امت اسلامی است

اعدام جمعی شیعیان؛ رسوایی دیگر برای آل سعود / حفظ وحدت سپر امت اسلامی است
امامان جمعه اهل‌تسنن استان اردبیل اعدام جمعی از شیعیان توسط آل سعود را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل از سبلان‌ما، امامان جمعه اهل‌تسنن استان اردبیل اعدام جمعی از شیعیان توسط آل سعود را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

, ,

 حجت الاسلام سید یاور مرادی امام جمعه اهل تسنن عنبران با محکومیت اقدام اخیر ال سعود در اعدام شیعیان این کشور، به خبرنگار سبلان‌ما اظهار داشت: جنایات آل سعود آبروی اسلام و مسلمانان را در دنیا برده است.

, سبلان‌ما,

وی تاکید کرد: این جنایت هولناک آل سعود در اعدام ۳۷ شهروند شیعی اقدام زشتی بود که خود پیامبر اکرم (ص) نیز چنین اقداماتی را نفی و نهی کرده است.

,

 مرادی تصریح کرد:  این کار درستی نیست که آل سعود با ادعاهای واهی و به اسم اسلام گردن شیعیان  این کشور را بزند؛ این اقدام مثل ماجرای خاشقچی رسوایی دیگری برای آل سعود بود. 

,

, ,

شیخ حکمت‌الله رمضانی امام جمعه اهل تسنن هشتجین خلخال نیز در محکومیت اعدام جمعی از شیعیان توسط آل سعود، به خبرنگار ما گفت: کسانی که دست به چنین اقداماتی می زنند از اسلام خارج هستند و خداوند انتقام این فقرا را از این جنایتکاران خواهد گرفت.

, ما,

 وی تصریح کرد: حتی در قرآن آمده است کسی که بنده ای را بدون محاکمه و گناه  بکشد مثل این است که همه  انسانها را کشته است.

,

شیخ رمضانی تاکید کرد: حفظ وحدت سپر ما مسلمانان است و  تمام مسلمانان اعم از شیعه و اهل تسنن با براداری، انسجام و و حدت باید جلوی جنایاتهای  این چنینی  آل سعود بایستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه