اخبار داغ

رئیس دانشگاه خلیج فارس در آیین بزرگداشت مقام معلم:

توسعه کارآفرینی و پرورش دانش آموختگان با کیفیت از اولویت های دانشگاه خلیج فارس است

توسعه کارآفرینی و پرورش دانش آموختگان با کیفیت از اولویت های دانشگاه خلیج فارس است
رئیس دانشگاه خلیج فارس مراسم در آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از سرآمدان آموزشی گفت: توسعه مهارت های کارآفرینی و تلاش برای پرورش دانش آموختگانی با کیفیت برای ورود به جامعه از اولویت های دانشگاه خلیج فارس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه خلیج فارس با حضور مسؤلان، اساتید، کارمندان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد.
عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و مقام معلم و تبریک روز ملی خلیج فارس گفت: تلاش ما بر رویکرد های مهارتی، کارآفرینی و زندگی است چرا که دوران آموزش انبوه بدون هدف، به پایان رسیده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,
, .,

, ,

وی با بیان اینکه کیفیت دانش آموختگان دانشگاه خلیج فارس یک برند است اظهار داشت: ما ذیل یک نام مقدس و زیبا بنام خلیج فارس فعالیت می کنیم و این برند برای ما ایجاد مسئولیت می کند و باید در راه اعتلاء و ارتقاء این نام تمام تلاش خود را انجام دهیم. امروزه دانش آموختگان برند خلیج فارس را با عنوان دانش آموختگان با کیفیت می شناسند و انتظار و اطمینان دارم که دیگر دانشجویان نیز این برند را حفظ و صیانت می کنند و آن را ارتقا خواهند داد.

, .,

, ,

رئیس دانشگاه خلیج فارس در پایان سخنان خود عنوان کرد: توسعه مهارت های کارآفرینی و زندگی و تلاش برای پرورش دانش آموختگانی با کیفیت برای ورود به جامعه را از اولویت های دانشگاه خلیج فارس در راستای مسؤلیت اجتماعی دانشگاه است.

, .,

, ,

حاجیانی معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: دربخش اول تمرکز بر حوزه آموزشی دانشگاه و اصلاح امور و فرآیند، گردش کار، تنظیم آیین نامه و شیوه نامه ها که مسیر دانشگاه را روشن می کرد و در واقع سیستم و ساماندهی امور دانشگاه که بتواند سامانه ای عمل کند را در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه در بخش زیرساخت ها و برخط ساختن امور موفق بودیم و موضوع شفافیت که به عنوان یک اصل در حوزه آموزشی در نظر داشتیم تحقق یافته است.
حاجیانی ادامه داد: یکی از بخش های اصلی ماموریت حوزه آموزش، محتوای آموزشی و نوع آموزشی است که به دانشجو داده می شود مانند آموزش مهارت زندگی، مهارت حل مسئله، مهارت شغلی، مهارت رفتاری و انواع مهارت های دیگر... و اینکه دانشجو بتواند بعد از دانش آموختگی بر اساس این آموزش ها به عنوان یک فرد موفق و کارآمد در جامعه حضور داشته باشد.

, .,
, .,

, ,

در پایان این مراسم از 20 نفر از اساتید و 181 نفر از دانشجویان سرآمد آموزشی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

, .,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه