اخبار داغ

قابل توجه اعضای محترم شورای شهر قروه؛

شورا و شورای شهری که نمی تواند کرایه تاکسی را مشخص کند!

شورا و شورای شهری که نمی تواند کرایه تاکسی را مشخص کند!
آیا حق مردمی که با امیدها و آرزوهای بسیار پای صندوق های رای حضور می یابند تا آرای خود را در صندوق قرار دهند این است که منتخبین آنها نتوانند از وظایف حداقلی خود بربیایند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، روز گذشته نهم اردیبهشت ماه روز شوراها و همچنین روز کارگر بود، تقارن زیبایی که شاید این روزها در قروه بیشتر نمود پیدا کند چرا که همه می دانیم کارگران قروه ای در سخت ترین شرایط مادی به سر می برند و نیازمند توجه مسئولین هستند که می توان شورای شهر را هم جزئی از مسئولین برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

حال آیا به راستی شورای شهر توجهی به قشر کارگر ما دارد؟

,

خوب است نگاهی به عملکرد شورای شهر قروه بیاندازیم و بهتر این گروه 7 نفره را مورد بررسی قرار دهیم، شورای شهری که با آغاز سال جدید هنوز از پس مشخص نمودن کرایه تاکسی برنیامده است و متاسفانه در این خصوص پاسخی برای مردم نیز ندارد .

,

جالب اینجاست که قشر عظیمی از مردم که توانایی پرداخت هزینه های اضافی حتی به میزان چند صد تومانی را در زندگی شاید نداشته باشند کارگران و به ویزه کارگران فصلی هستند؛ همان هایی که در یک روز همراه با اعضای محترم شورای شهر برایشان گرامیداشت گرفته می شود؛ چه تقارن جذابی!

,

متاسفانه در طول سال هایی که از عمر شورای شهر پنجم قروه می گذرد نه تنها شاهد تغییری در وضعیت شهرستان بر اساس وعده های داده شده کاندیداهای انتخاباتی نبوده ایم بلکه این گروه هفت نفره از انجام کمترین وظایف خود که شاید همان مشخص نمودن نرخ کرایه تاکسی هم باشد بازمانده اند.

,

و حالا باید گفت وای به حال ما که منتظر عملی شدن وعده های انتخاباتی انها باشیم.

,

اینکه نرخ کرایه تاکسی در شهر قروه بالا تر از 700 تومان باشد شاید خیلی برای مردم مهم نیست اما وقتی مردم می بینند که نرخ اعلام شده شورای شهر 700 تومان است اما رانندگان کرایه 900 تومانی و 1000 تومانی دریافت می کنند بیشتر به انتخاب نامناسب خود پی می برند که به راستی چه گرامیداشتی برای اینچنین شورایی باید گرفته شود؟

,

به راستی آیا حق مردمی که با امیدها و آرزوهای بسیار پای صندوق های رای حضور می یابند تا آرای خود را در صندوق قرار دهند این است که منتخبین آنها نتوانند از وظایف حداقلی خود بربیایند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه