اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها همواره به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است/ کارها در مدیریت شهری سلیقه‌ای و بدون استراتژی روشن انجام می‌شود

قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها همواره به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است/ کارها در مدیریت شهری سلیقه‌ای و بدون استراتژی روشن انجام می‌شود
دری نجف‌آبادی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء کانون ارزشمندی است که به‌جای اینکه به فکر منافع زودگذر باشد به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در جمع کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اراک گفت: در آستانه ماه شریف رمضان قرار داریم و باید با یک عزم و اراده قوی برای ماه عبادت و معنویت آماده شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: جوانان غیرتمند باید با یک روحیه قوی برای روز قدس آماده شوند و فضای شهر را برای این یوم‌الله آماده سازند.

,

وی با اشاره به اینکه کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیاء باید در مسائل اعتقادی برای همه الگو و پیشرو باشند ادامه داد: تفاوت شما با شرکت‌های دیگر این است که تمام سازمان‌دهی و ماهیت کلی شما عشق به خدا و اولیای الهی است.

,

قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌های مختلف خط‌شکنی می‌کند

, قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌های مختلف خط‌شکنی می‌کند, قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌های مختلف خط‌شکنی می‌کند,

امام‌جمعه اراک بیان کرد: قرارگاه در اجرای پروژه‌های مختلف می‌خواهد خط‌شکنی کند و کارهایی که دیگران انجام نمی‌دهند و یا در مدت‌زمان طولانی انجام می‌دهند را به‌درستی و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد.

,

, ,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر  اینکه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء همه‌چیز استاندارد است افزود: قرارگاه ازنظر قیمت از همه باانصاف‌تر و کیفیت کار قرارگاه هیچ‌وقت پایین نمی‌آید چون به‌عنوان تابلویی از ارزش‌ها و نمادها در حال فعالیت است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه وابستگی قرارگاه به سپاه پاسداران وظیفه آن را بسیار سنگین می‌کند ادامه داد: جوانانی که در قرارگاه فعالیت می‌کنند اهل کسالت و تنبلی نیستند و پویایی خود را همواره در فعالیت‌هایشان دارند.

,

قرارگاه خاتم‌الانبیاء همواره به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است

, قرارگاه خاتم‌الانبیاء همواره به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است, قرارگاه خاتم‌الانبیاء همواره به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه قرارگاه کانون ارزشمندی است که به‌جای اینکه به فکر منافع زودگذر باشد به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است افزود: مشتری محوری بسیار مهم است و باید در دستور کار قرارگاه باشد اگر می‌خواهیم تمدن اسلامی را تشکیل دهیم و جبهه مقاومت در جهان پیروز شود باید کارهای بلندمدت و استراتژیک انجام دهیم.

,

وی به وضعیت برخی از واحدهای صنعتی بزرگ استان اشاره کرد و ادامه داد: صنعت استان مرکزی باید خوشه‌ای باشد و یکدیگر را کمک دهند، واگن پارس و ماشین‌سازی اراک نیاز به ساماندهی دارند.

,

مشکلات هپکو ریشه‌ای حل‌نشده است

, مشکلات هپکو ریشه‌ای حل‌نشده است, مشکلات هپکو ریشه‌ای حل‌نشده است,

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه مشکلات هپکو ریشه‌ای حل‌نشده است گفت: اگر وضعیت آن درست شود می‌تواند درزمینهٔ های زیادی مؤثر باشد.

,

, ,

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری‌ها باید مولد و پویا باشند و اشتغال هم باید دائمی و گره‌گشا باشد بیان کرد: اگر هپکو توسط قرارگاه مدیریت شود مشکلات آن رفع خواهد شد.

,

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه قرارگاه استان مرکزی باید بیشتر همت کند اظهار کرد: قرارگاه در مجموعه کلان خود باید بارهای روی زمین‌مانده را باقدرت و صلابت از روی زمین بردارد و اگر این کارها انجام نشود سطح مشکلات و آسیب‌ها بسیار زیاد خواهند شد.

,

کارها در مدیریت شهری سلیقه‌ای و بدون استراتژی روشن انجام می‌شود

, کارها در مدیریت شهری سلیقه‌ای و بدون استراتژی روشن انجام می‌شود, کارها در مدیریت شهری سلیقه‌ای و بدون استراتژی روشن انجام می‌شود,

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه متأسفانه کارها در مدیریت شهری سلیقه‌ای و بدون استراتژی روشن انجام می‌شود گفت: در طرح‌های شهری باید مشکلات ترافیکی حل شوند و طرح‌هایی که محاسبات اقتصادی ندارند نباید به مرحله عملیاتی برسند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: زیرگذر شرق به غرب در اراک برای ورودی به خروجی ضرورت احداث دارد و همچنین میدان مرکزی در مصلای شهر اراک تا بازار باید احداث شود.

,

ضرورتی برای اجرای طرح ۵۵ متری اراک وجود ندارد

, ضرورتی برای اجرای طرح ۵۵ متری اراک وجود ندارد, ضرورتی برای اجرای طرح ۵۵ متری اراک وجود ندارد,

وی ادامه داد: طرح ۵۵ متری اراک ضرورتی ندارد و درواقع سرمایه‌گذاری‌های شهری نباید برای ۱۰ درصد شهر خرج شود بلکه مناطق محروم که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم است باید توجه شود.

,

, ,

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: در طرح ۵۵ متری مشکل این است که به بخش کوچکی از شهر توجه شده است و هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شود ولی سایر مناطق دیگر باوجود بیش  از ۲۰۰ هزار جمعیت به آن‌ها توجه ای نمی‌شوند.

,

وی ادامه داد: مدیریت شهری باید دارای یک نقشه جامع و کاملی داشته باشد و شهرداری و شورای شهر هم باید دست از بازی‌های سیاسی بردارند.

,

امام‌جمعه اراک بابیان اینکه شورای شهر امانت‌دار مردم و انقلاب هستند بیان کرد: اگر در استان مرکزی و شهر اراک لایه روبی های رودخانه‌ها انجام می‌شد شاهد این خسارت‌های سیل نبودیم، مدیریت شهری باید دقت بیشتری داشته باشد تا این خسارت‌ها تکرار نشوند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه