اخبار داغ

نگاه جامعه به مددجویان چگونه است ؟ / معرفی موسسه‌ای که از آموزش تا کارآفرینی کنار مددجویان است

نگاه جامعه به مددجویان چگونه است ؟ / معرفی موسسه‌ای که از آموزش تا کارآفرینی کنار مددجویان است
در دنیای امروزی که معلولیت محدودیت‌هایی را برای فرد به‌وجود می‌آورد، هستند کسانی که با بهاء دادن و آموزش‌های مختلف به افراد معلول نه تنها آموزش‌های مختلفی را به آن‌ها می‌دهند بلکه شرایط کاری و درآمدزایی نیز برای آن‌ها به‌‌وجود می‌آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز ؛ مرکز ضایعه نخاعی راگا از سال ۱۳۹۱ با ارائه خدمات و آموزش‌های مختلف به ۳۰۰ مددجو امکانات مختلفی از جمله کارآفرینی و درآمدزایی را برای این عزیزان فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

اصغر کریم پناه ، مدیر انجمن حمایت از معلولان ضایعه نخاعی راگا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی تهران نیوز با اشاره به این‌که بسیاری از این  مددجویان خانم و نیازمند شغل و درآمدزایی هستند، اظهار داشت: آموزش و یادگیری خانم‌ها و بیرون آمدن از فضای یک‌نواخت خانه یکی از اهداف اصلی این انجمن است که در کنار این موضوع امکاناتی را برای درآمدزایی این عزیزان فراهم کرده‌ایم.

, تهران نیوز,

 

,

دوره‌های آموزشی در انجمن حمایت از ضایعه نخاعی راگا

, دوره‌های آموزشی در انجمن حمایت از ضایعه نخاعی راگا, دوره‌های آموزشی در انجمن حمایت از ضایعه نخاعی راگا,

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی ویژه بانوان انجمن حمایت از معلولان ضایعه نخاعی راگا گفت: آموزش بافتنی، قلاب بافی، قالیبافی و … از سوی مربیان متخصص ویژه مددجویان و خانواده‌هایشان در انجمن حمایت از ضایعه نخاعی راگا برگزار می‌شود.

,

انجمن حمایت از معلولان ضایعه نخاعی راگا عنوان کرد: هماهنگ کردن نمایشگاه‌ها برای فروش محصولات و درآمدزایی، در اختیار قرار دادن امکانات کار از جمله کاموا، نخ و پارچه و … از جمله خدماتی است که به‌صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌دهیم.

,

 

,

 

,

وی با توجه به نحو فروش محصولات مددجویان افزود: محصولات مددجویان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی که در سطح شهر برگزار می‌شود به نمایش گذاشته می‌شود و با توجه به کیفیت هر محصول قیمت‌گذاری می‌شود و بعد از فروش مبالغ به هر یک از مددجویان که اجناسشان فروخته شده باشد، تعلق می‌گیرد.

,

کریم پناه تصریح کرد: مجوز این انجمن از سوی اداره بهزیستی شهرستان ری صادر شده است و از سوی خیرین نیز حمایت مالی می‌شود و سعی بر این داریم که مبالغی را به‌صورت ماهیانه از سوی این انجمن به حساب مددجویان واریز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه