اخبار داغ

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

انقلاب اسلامی، تحولات عظیمی در جوامع بین الملل ایجاد کرده است

انقلاب اسلامی، تحولات عظیمی در جوامع بین الملل ایجاد کرده است
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه هایی به وجود آورده که در تاریخ بی نظیر است، گفت: انقلاب اسلامی تحولات عظیمی درجوامع بین الملل ایجاد کرده که تاکنون هیچ انقلابی به آن دست نیافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از کامل ترین انقلاب ها به شمار می رود، گفت: انقلاب کبیر فرانسه، بزرگ شوروی از جمله انقلاب های بزرگ جهان محسوب می شود اما جامع ترین و کامل ترین آن ها انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه انقلاب جامع و کامل باید چهار مرحله بستر سازی، پیروزی، استمرار و استکمال را طی کند تا ماندگار باقی بماند، عنوان کرد: تاکنون هیچ انقلابی به جز انقلاب اسلامی ایران تمام مراحل را طی نکرده است.

,

سعیدی با تاکید بر اینکه رهبری، شریعت و مردم مثلث تشکیل دهنده انقلاب کامل هستند، اظهار کرد: چه بسا در طول تاریخ انقلاب هایی وجود داشته که بستر سازی، پیروزی و استمرار را داشته اما با همراهی نکردن مردم به استکمال نرسیده  و دچار نقص شده است.

,

وی با تاکید بر این اینکه رهبری نقش مهمی در انقلاب ایفا می کند، بیان کرد: هیچ انقلابی با پیروی بدون همراهی مردم به ثمر ننشسته و پیروزی و استمرار و استکمال آن به همراهی مردم با رهبری برای رسیدن به  اهداف عالیه نظام ها بستگی دارد.

,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل از سال 1242 تا 1357 بستر سازی ایجاد کرده و در سال 1357 این انقلاب با همراهی مردم به پیروزی رسید و در 10 سال اولیه برای استمرار آن شورای نگهبان، قانون اساسی و... را تشکیل داده و خطرات و موانع انقلاب را به حداقل رساند.

,

سعیدی افزود: در همه دنیا انتقال رهبری نقطه تضعیف آنها و جرقه ای برای فروپاشی انقلاب ها به شمار می رود اما در انقلاب اسلامی نه تنها مقوله تضعیف انقلاب را به دنبال نداشت بلکه امروزه همه دنیا به قدرت ایران در برهم زدن معادلات سیاسی منطقه اذعان دارند.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه هایی به وجود آورده که در تاریخ بی نظیر است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحولات عظیمی درجوامع بین الملل ایجاد کرده که تاکنون هیچ انقلابی به آن دست نیافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه