اخبار داغ

با کمک ۲۵۰ نفر از بسیجیان سپاه خرم آباد؛

علوفه هرزِ ۳۰۰۰ متر از فضای‌سبز بام شهر هرس می شود+تصاویر

علوفه هرزِ ۳۰۰۰ متر از فضای‌سبز بام شهر هرس می شود+تصاویر
فرمانده سپاه خرم آباد گفت: ۳۰۰۰ متر از فضای سبز بام شهر به کمک ۲۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان که در این کار مهارت دارند از علف های هرز پاکسازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در حاشیه هرس علف های هرز فضای سبز بام شهر با اشاره به طبیعت سرسبز خرم آباد در پی بارندگی های اخیر در گفت و گو با سفیرافلاک اظهارداشت: هرس علف ها و گیاهان زائد مراتع یکی ازراه های حفظ درختان واقع شده در این مناطق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی به حضور مظفرافشار؛پدر بلوط ایران در منطقه بام شهر خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: 3000متر از فضای سبز بام شهر خرم آباد به کمک 250نفر از بسیجیان شهرستان که در این کار مهارت دارند از علف های هرز پاکسازی می شود.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد تأکید کرد: درصدد هستیم که طی یک روز با کمک بسیجیان هشت حوزه محلات برادر، علف ها و گیاهان هرز قسمت های پایین و بالای جاده هرس شود.

,

 

,

وی هدف از اینگونه پاکسازی ها را پیشگیری و جلوگیری از حریق مراتع و گونه های سبز این مناطق برشمرد و یادآور شد: بحمدالله در2 سال گذشته با توجه به استقرار دیده بان های بسیجی و کمک منابع طبیعی آتش سوزی در مناطق جنگلی شهرستان نداشتیم.

,

 

,

هرس علوفه هرز فضای سبز بام شهر خرم آباد1

, هرس علوفه هرز فضای سبز بام شهر خرم آباد1,

  هرس علوفه هرز فضای سبز بام شهر خرم آباد2

, هرس علوفه هرز فضای سبز بام شهر خرم آباد2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه