اخبار داغ

به همت قرارگاه مردمی امام خامنه ای خرم آباد؛

لوازم خانگی موردنیاز سیل زدگان تهیه و جمع آوری می شود+تصاویر

لوازم خانگی موردنیاز سیل زدگان تهیه و جمع آوری می شود+تصاویر
مسئول موکب مردمی امام خامنه ای (مدظله العالی) گفت: اعضای جهادی قرارگاه با تهیه و جمع آوری اقلامی همچون ظروف آشپزخانه و بسته بندی جیره خشک برای خدمت به مردم سیل زده پای کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کریم خورشیدوند در گفت و گو با سفیرافلاک پیرامون خدمات ارائه شده این موکب به مردم مناطق سیل زده پلدختر اظهارداشت: با ارائه فعالیت های مهندسی، فنی، پزشکی، اسکان و تهیه غذای گرم به فاصله 18 روز بصورت شبانه روزی، خدمتگزار مردم عزیزمان در پلدختر بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با اشاره به مکان قرارگاه در مرکز شهر خاطرنشان کرد: امدادرسانی، پاکسازی و لایروبی منازل مردم از گل و لای توسط اعضای جهادی قرارگاه روزانه انجام می شد.

,

 

,

موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر

, موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر ,

 

,

خورشیدوند در رابطه با نحوه توزیع اقلام کمکی جمع آوری شده توسط این موکب مردمی بیان داشت: با راه اندازی تیم های شناسایی و فعالیت روزانه اعضای تیم ها در روستاها و مناطق سیل زده شهرستان از یک شبکه توزیع هدفمند و مدیریت شده برخوردار بودیم.

,

 

,

مسئول موکب مردمی امام خامنه ای (مدظله العالی) یادآورشد: تیم پزشکی قرارگاه کمتر از دوماه آینده برای دومین مرحله به مناطق سیل زده پلدختر اعزام می شود.

,

 

,

موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر1

, موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر1,

 

,

وی با اشاره به اعزام محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زده پلدختر افزود: فعالیت های اعضای جهادی قرارگاه برای جمع اوری و بسته بندی اقلام موردنیاز مردم عزیزمان همچنان ادامه دارد.

,

 

,

  خورشیدوند به ظرفیت و پتانسیلی لایه های مختلف اجتماعی در قرارگاه اشاره کرد و گفت: بعد از فعالیت شبانه روز موکب در پلدختر، اکنون نیز اعضای جهادی قرارگاه با تهیه و جمع آوری اقلامی همچون ظروف آشپزخانه، قاشق، بشقاب، ماهی تابه، پیک نیک، قوری، کتری، استکان و بسته بندی جیره خشک برای خدمت به مردم سیل زده پای کار هستند.

,

 

,

موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر-موکب اربعین -

, موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر-موکب اربعین -,

 

,

مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) خرم آباد ضمن تشکر از اعتماد همه آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی نسبت به این موکب مردمی تصریح کرد:توزیع مستقیم اقلام موردنیاز مردم سیل زده توسط جهادگران قرارگاه انجام می شود.

,

 

,

موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر3

, موکب مردمی امام خامنه ای در پلدختر3,

 

,

قرارگاه مردمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) خرم آبادِ لرستان،بزرگترین موکب مردمی ایران در ورودی شهر خرم اباد است که هرساله در ایام اربعین، به همت شبکه وسیعی از بسیج مردمی و لایه های مختلف اجتماعی جهت پذیرایی از زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برپا می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه