اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

شوراها در راستای خدمت به مردم تلاش کنند

شوراها در راستای خدمت به مردم تلاش کنند
فرماندار بروجرد گفت:مردم به اعضای شورا رای دادند تا در خدمت مردم باشند و باید شوراها نیز در راستای خدمت به مردم اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،عبدالرحیم رحیمی امروز در همایش شوراها که در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: باتوجه به جمعیت شهرستان، امکانات و اعتبارات به خوبی جذب نشده و با داشتن بخش های بیشتر در شهرستان، اعتبارات بیشتری جذب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

فرماندار بروجرد اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع حوادث از خسارت‌های زیاد جلوگیری می‌کند و شوراها و دهیاری‌ها نسبت به لایروبی رودخانه ها اقدام کنند تا در زمان بحران آسیب ها کمتر شود.

,

 

,

به گفته وی مردم به اعضای شورا رای دادند تا در خدمت مردم باشند و باید شوراها نیز در راستای خدمت به مردم اقدام کنند.

,

 

,

جافری با بیان اینکه روز شوراها فرصتی است تا عملکرد شوراها برای مردم بازگو شود،افزود: اختلاف در شورا سبب می شود تا خدمات به خوبی ارائه نشود و باید شوراها به دور از اختلافات در راستای خدمت رسانی اقدام کنند.

,

 

,

به گفته وی شوراها یک مجلس محلی هستند که باید در راستای خدمت به مردم باشند و به دور از گرایشهای فکری برای حل مشکلات گام بردارند.

,

 

,

فرماندار بروجرد با اشاره تقویت کارآمدی شوراها اضافه کرد: شوراها باید در این راستا اقدام کنند و نباید بذر ناامیدی در جامعه بکارند و امیدوارانه در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

,

 

,

به گفته وی شوراهای شهر و روستا باید کارآمدی خود را نشان دهند چرا که برخی معتقد هستند باید منحل شوند و شوراها تلاش و کارآمدی خود را نشان دهند.

,

 

,

جافری تصریح کرد: شوراها برای پیشبرد اهداف از نظرات و خرد جمعی مردم و نخبگان استفاده کنند و مردم هم عملکرد شوراها را رصد کنند و با نقد منصفانه شوراها را یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه