اخبار داغ

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص):

بهره‌وری سامانه گرمسیری با تکمیل منابع مالی افزایش می‌یابد

بهره‌وری سامانه گرمسیری با تکمیل منابع مالی افزایش می‌یابد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: بهره‌وری سامانه گرمسیری به ویژه برای مردم منطقه با تکمیل منابع مالی افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید محمد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص طرح سامانه گرمسیری و روند اجرای این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اظهارداشت: امروز شاهد آن هستیم که دشمن و استکبار جهانی دم از فلج کردن اقتصاد جهانی می‌زند و ما در چنین شرایطی با افتتاح این طرح‌ها نشان می‌دهیم که نه تنها مشکلی برای کشور ما ایجاد نشده، بلکه روز به روز اقتصاد کشور شکوفاتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: طرح گرمسیری برکت بسیار زیادی برای مردم غرب کشور خواهد داشت.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور ادامه داد: توجه رئیس جمهور به تکمیل منابع مالی پروژه، بهره وری بیشتری برای مردم منطقه ایجاد خواهد کرد.

,

این مسئول تصریح کرد: در ابتدای سال ۹۸ که به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است، شاهد افتتاح بزرگترین طرح ساماندهی آب و خاک در غرب کشور هستیم.

,

وی طول این پروژه را ۱۴۶۰ کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افتخار دارد در این طرح ۱۷ سد و حدود ۶۵۰ کیلومتر خط لوله به قطر ۲۴۰۰ میلی متر و همچنین ۶۰ کیلومتر کانال به بهره‌برداری برساند.

,

محمد بیان داشت: این طرح را که یک طرح مهندسی سخت بود از سال ۹۱ آغاز به کار کردیم و در یک زمان بندی انسجام یافت.

,

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مقام معظم رهبری در اجرای این طرح گفت: تأمین اعتبارات آن از محل صندوق توسعه ملی انجام گرفت و شاهد این توفیق بزرگ هستیم.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: به طور یقین این طرح در تولید، صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی در استان نقش ارزنده‌ای خواهد داشت که براساس آن شاهد ۵۰ هزار شغل در این منطقه در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی خواهیم بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه