اخبار داغ

تلنگر سایپا به ذوب آهن در روزی که طلسم سه ساله باطل نشد

تلنگر سایپا به ذوب آهن در روزی که طلسم سه ساله باطل نشد
در حالی که ذوب آهن در هفته های اخیر خوب بازی می کرد و هیچ تیمی رنگ برد را مقابل این تیم اصفهانی ندیده بود، مقابل سایپا شکست خورد تا تلنگری برای ادامه مسابقات خصوصا در بازی های آسیایی خورده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صاحب نیوز؛ روز گذشته و در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی خود یعنی فولادشهر، برابر سایپا تهران با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سبزپوشان اصفهان که سه سال بود نتوانسته بود سایپا را شکست دهد در این بازی بسیار امیدوار بودند بتوانند این طلسم را بشکنند و با روند خوبی که دارند خود را به جایگاه ششم جدول برسانند، امّا با یک گل زود هنگام تمرکز سبز پوشان به هم ریخت و سه امتیاز خانگی را از دست داد.

,

ذوب‌آهن مقابل سایپا تن به شکست تا روند موفقیت‌های این تیم پس از 65 روز متوقف شود، ذوبی‌ها در این مدت 13 بازی را در لیگ قهرمانان و لیگ برتر برگزار کرده بودند، هشت پیروزی و پنج مساوی به دست آورده بودند و شکست دیروز، نخستین باخت آن‌ها در مدت زمانی بیش از دو ماه محسوب می‌شود.

,

در حالی که ذوب آهن در هفته های اخیر خوب بازی می کرد و هیچ تیمی رنگ برد را مقابل این تیم اصفهانی ندیده بود، مقابل سایپا شکست خورد تا تلنگری برای ادامه مسابقات خصوصا در بازی های آسیایی خورده باشد. به این ترتیب سایپا با 35 امتیاز از 27 هفته لیگ برتر فوتبال در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و شاگردان علی‌رضا منصوریان با هفت برد، 12 تساوی و هشت باخت و کسب 33 امتیاز با یک پله سقوط در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

,

ذوب‌آهن در سه هفته پایانی لیگ برتر به ترتیب باید به مصاف تیم‌های جنوبی پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان برود؛ شاگردان منصوریان برای کسب جایگاه ششم باید با دست‌پر از این بازی‌ها مخصوصاً دیدار با فولاد بیرون بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه