اخبار داغ

«هَوو»، تعبیری متفاوت از مطالبه گری مردم برای ایجاد شهرستان کوهپایه

«هَوو»، تعبیری متفاوت از مطالبه گری مردم برای ایجاد شهرستان کوهپایه
رئیس شورای شهر کوهپایه گفت: امیدواریم شهرستان اصفهان هَوو آرام و خیلی رام شهرستان شدن کوهپایه را بپذیرد و مسئولان برای رسیدن به این هدف همکاری لازم را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ قوام الدین ضیایی  در آیین تکریم اعضای شوراهای بخش کوهپایه اظهار کرد: شورای یک شهر هم مانند مجلس به شکل دیگری قانون گذاری دارد، البته شوارهایی موفق تر هستند که شهرداران آن وقوف کامل و لازم را نسبت قوانین داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صاحب نیوز, ؛ قوام الدین ضیایی  در آیین تکریم اعضای شوراهای بخش کوهپایه اظهار کرد: شورای یک شهر هم مانند مجلس به شکل دیگری قانون گذاری دارد، البته شوارهایی موفق تر هستند که شهرداران آن وقوف کامل و لازم را نسبت قوانین داشته باشند.,

رئیس شورای شهر کوهپایه تصریح کرد: پیشنهادات باید طبق قانون و با بررسی در اتاق فکر شورا که منتخب مردم هستند به مرحله اجراء برسد؛ از طرفی هم شوراها شورای شهر هستند و نه شورای شهرداری، این نکته باید برای مردم و مسئولان به بهترین شکل تبین شود.

,

ضیایی گفت: شورایی موفق خواهد بود که در سایه قانون به امور مربوط به مردم بپردازد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شوراها به عنوان نوعی سپر عمل می کنند، چرا که مردم اکثر مشکلات خود درحیطه های مختلف ورزش بهداشت و مسائلی از این دست را در ابتدا به حضور شوراها ارجاع می دهند که کاملاً روند درست و مناسبی است و این امر نباید توسط ارگان های دیگر به عنوان دخالت شورا برداشت شود.

,

ضیایی در پایان بیان کرد: در منطقه شاخصه ها و استعدادهای خوبی در کنار بستر عالی و لازم برای دستیابی به مطالبه ای که سال از 1381 مطرح شده و ارتقاء منطقه کوهپایه به شهرستان است، وجود دارد و امیدواریم شهرستان اصفهان هَوو آرام و خیلی رام شهرستان شدن کوهپایه را بپذیرد و مسئولان برای رسیدن به این هدف همکاری لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه