اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان خبر داد:

دستگیری متهمان کلاهبرداری 2 میلیاردی در قوچان

دستگیری متهمان کلاهبرداری 2 میلیاردی در قوچان
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از دستگیری۶ کلاهبردار حرفه ای و کشف ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدیر مصرخانی در گفتگو با صبح توس اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی پس از خرید محصولات کشاورزی از آنها کلاهبرداری کرده و پاسخگو نیست، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی، فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، ادامه داد: فرد دستگیر شده در پلیس آگاهی به ۸فقره کلاهبرداری به ارزش۲میلیارد ریال از تعدادی از شهروندان در سطح  شهرستان با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کرد که همدستان این فرد نیز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

وی همچنین با اشاره به دستگیری دو سارق حرفه ای نیز گفت: در پی ووقع چپندین فقزه سرقت از منازل، ماموران پلیس أگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، سارق سابقه داری را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی،با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.

,

فرمانده نیروی انتطامی قوچان با بیان اینکه فرد دستگیرشده در بازجویی های بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت وسایل خانه های مردم با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: همدست این سارق نیز طی عملیاتی دستگیر و با کشف مقادیری از اموال مسروقه و متشکیل پرونده مقدماتی، متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه