اخبار داغ

موزه فرهنگی در بروجرد راه اندازی می شود

موزه فرهنگی در بروجرد راه اندازی می شود
رییس آموزش و پرورش بروجرد گفت: موزه فرهنگی با ایجاد فضای فرهنگی در دبیرستان تاریخی امام(ره) راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سفیر افلاک محمد مهرافزودن امروز در نشست بزرگداشت روز معلم با بیان این که بروجرد دارای ظرفیت های فرهنگی غنی است، گفت: موزه فرهنگی در دبیرستان تاریخی امام ره راه اندازی می شود و در این موزه اسناد، آثار مفاخر و مشاهیر قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش این بود تا مفاخر بروجرد از دیروز تا امروز معرفی شوند  و باید تلاش شود تا بروجرد به خوبی معرفی شود.

,

 به گفته وی باتوجه به ظرفیت های فرهنگی بروجرد می توان بروجرد را به عنوان پایتخت ادبیات نامگذاری کرد و با تلاش و همدلی مسئولان باید بروجرد را به بهترین شکل معرفی کرد و این شهر را از نو شناخت. 

,

در ادامه امیری رییس بنیاد نخبگان لرستان افزود: از شهرستان بروجرد نخبگان زیادی در بنیاد نخبگان عضو هستند و بخش قابل توجهی از نخبگان مربوط به بروجرد است.

,

 وی با اشاره به اهداف بزرگداشت مهرداد اوستا اضافه کرد: یکی از اهداف این تکریم این است که مقام علم و ادب هم تکریم می شود و الگویی برای سایر نخبگان است. 

,

به گفته وی هدف اصلی بنیاد نخبگان این است که افراد نخبه شناسایی شوند و این افراد بتوانند مفاخر، مشاهیر و نخبگانی که از گذشته در جامعه اثر گذار بودند را بیشتر در جامعه معرفی کنند.

,

 عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد گفت: بروجرد مهد علم، تعقل و تفکر است و باید قدر این شهر را دانست و همه باید به این شهر افتخار کنیم. 

,

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در بروجرد نیاز به کمک دارد و متاسفانه در شهری که ۵۵ هزار دانش آموز دارد، اداره نوسازی مدارس وجود ندارد. 

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: وضعیت برخی از مدارس بروجرد خوب نیست و راه اندازی اداره نوسازی در بروجرد ضروری است.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه