اخبار داغ

اجرای طرح پزشکی شهید رهمنون در محلات سیل زده خرم آباد+عکس

اجرای طرح پزشکی شهید رهمنون در محلات سیل زده خرم آباد+عکس
فرمانده سپاه خرم آباد گفت:تیم پزشکی بهداری سپاه خرم آباد با همکاری درمانگاه شهید امیری و با محوریت طرح شهید رهنمون به محله های سیل زده اسدآبادی و کرگانه اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک تیم پزشکی بهداری سپاه خرم آباد امروز در راستای ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه خرم آباد اظهار داشت: تیم پزشکی بهداری سپاه خرم آباد با همکاری درمانگاه شهید امیری و با محوریت طرح شهید رهنمون به محله های سیل زده اسدآبادی و کرگانه اعزام شد.

,

 

,

وی افزود: ویزیت، تست قندخون، فشارخون و توزیع رایگان دارو از جمله خدمات پزشکی ارائه شده به مردم این محله بود؛بیماران درصورت شرایط ویژه برای طی کردن مراحل درمانی به بیمارستان منتقل می شدند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر بیان داشت:آموزش های بهداشتی، مشاوره و حمایت های روانی در قالب های گفت و گو و رسانه های آموزشی همچون متن و بروشور با عنوان خدمات آموزشی، بهداشتی در اختیار بانوان و کودکان قرار گرفت.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد خاطرنشان کرد: تیم های پزشکی طرح شهید رهنمون علاوه برداشتن تخصص، تجربه و حاذق بودن با روحیه انقلابی و جهادی و با هدف ارتقای سطح سلامت مردم به محلات محروم حاشیه شهر اعزام می شوند.

,

 

,

طرح شهید رهنمون تیم پزشکی بهداری سپاه خرم باد

, طرح شهید رهنمون تیم پزشکی بهداری سپاه خرم باد,

اعزام تیم پزشکی به محله های محروم خرم آباد

, اعزام تیم پزشکی به محله های محروم خرم آباد,

اعزام تیم پزشکی به محله های محروم خرم آباد1

, اعزام تیم پزشکی به محله های محروم خرم آباد1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه