اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

کارگران در خط مقدم عرصه تولید و اشتغال هستند

کارگران در خط مقدم عرصه تولید و اشتغال هستند
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه کارگران فعالان عرصه تولید و اشتغال هستند که در خط مقدم اشتغال قرار دارند، گفت: نقش کارگران در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در نشست تقدیر از کارگران شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: کارگران فعالان عرصه تولید و اشتغال هستند که در خط مقدم اشتغال قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه هر شخصی که در راه اقتصاد و اشتغال تلاش کند قطعا مجاهد راه اقتصاد و اشتغال هستند، خاطر نشان کرد: کارگران گردانندگان چرخه تولید در جامعه هستند و تولید به واسطه حضور کارگران رونق پیدا می کند.

,

فرماندار خلیل آباد نقش کارگران را در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در سطح شهرستان داریم که می تواند با استفاده از این ظرفیت ها به موفقیت های خوبی برسیم.

,

وی با تاکید بر اینکه حل معیشت کارگران نیز از مواردی است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود، اذعان کرد: در جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی در نقطه نقطه کشور هستیم و دشمن تمام توان خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران به کار بسته است.

,

شاکری با بیان اینکه با وحدت و انسجام در تمام بخش ها نیز می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد، افزود: بیمه و پرداخت به موقع حقوق کارگر باید در دستور کار مدیران کارآفرینان و افرادی که با جامعه کارگری ارتباط دارند باشد.

,


عدم توجه به قانون کار در عقد قرارداد با کارگران از مشکلات کارگران است
کاظم امیری در این مراسم با بیان اینکه دو مولفه اصلی اقتصاد پویا و شکوفا، نیروی انسانی و سرمایه اقتصادی است، عنوان کرد: اگر نیروی انسانی جایگاه و شغل دائم نداشته باشد قطعا در تحقق رونق تولید با مشکل روبرو خواهیم داشت.

,
,
,

وی با تاکید بر اینکه امنیت شغلی کارگران نیز بسیار حائز اهمیت است، تشریح کرد: عدم توجه به قانون کار در عقد قرارداد با کارگران نیز از جمله مشکلات کارگران است.

,

رئیس اداره برق خلیل آباد با بیان اینکه دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی صنعت برق به صورت سنتی نام‌گذاری شده است، ابراز کرد: صنعت برق یکی از مهمترین صنعت های کشور است ولی متاسفانه در تقویم‌کشور به صورت رسمی ثبت نشده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه