اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

احیا کردن ظرفیت های مسکوت، گامی برای اشتغال و رونق تولید است

احیا کردن ظرفیت های مسکوت، گامی برای اشتغال و رونق تولید است
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: احیا کردن ظرفیت های مسکوت، گامی برای اشتغال و رونق تولید است و سرمایه گذاری شستا در راستای فعال شدن دوباره پروژه ها موثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  عباس گودرزی امروز در سفر مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه گذاری شستا به بروجرد و با هدف سرمایه گذاری اظهار داشت: با توجه به نامگذاری رهبری بر رونق تولید و تاکید بر اقتصاد مقاومتی، با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان تامین اجتماعی جلساتی برگزار شد و قرار شد سرمایه گذاری در این مجموعه ها و پروژه های مسکوت صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: ظرفیت هایی وجود دارد که معطل و مسکوت مانده و این در حالیست که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید این ظرفیت ها را احیا کرد.

,

به گفته وی اقتصاد مقاومتی یعنی پرداختن به پروژه هایی که دارای اولویت هستند و احیا کردن این ظرفیت ها علاوه بر رونق تولید، اشتغال را در پی دارد.

,

گودرزی تصریح کرد: بهره برداری از این ظرفیت ها در حوزه اقتصاد بسیار موثر است که امیدواریم با سرمایه گذاری در این مجموعه و رونق تولید و اشتغال، مردم شاهد برکات آن باشند.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه بروجرد در حوزه درمان و بیمارستان کوثر و طرح توسعه به خوبی پیش می رود و در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری امیدواریم شاهد یک زنجیره تولید باشیم.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا با سرمایه گذاری در این مجموعه شاهد رونق تولید خواهیم بود و بخشی از جویندگان کار مشغول به کار می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه