اخبار داغ

لزوم به کارگیری آرایش جنگی در فضای مجازی/ برخی مدیران ما تفکرات غربی دارند

لزوم به کارگیری آرایش جنگی در فضای مجازی/ برخی مدیران ما تفکرات غربی دارند
امام جمعه همدان با انتقاد از اینکه چرا مسولین ما در فضای مجازی آرایش جنگی نمیگیرند افزود: ما مخالف فضای مجازی نیستیم ما مخالف این بی بندوباری ها هستیم و حرف مردم مدیریت فضای مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تفوی الهی گفت: دعوت به تقوی الهی بهترین توصیه است و نزدیکترین چیزی که میتواند رضای الهی را کسب کند تقوی الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی با توجه به قرار گرفتن در اخرین جمعه ماه شعبان به بیان نکاتی مهم از امام رضا(ع) پرداخت و گفت: حضرت در توصیه با اباسعد گفته است که قبل از فرارسیدن ماه رمضان کتاب وجودت را بازخوانی  و هرجا که بد نوشته ای اصلاح و تاریکی وجود خودت را شناسایی بکن.
حجت الاسلام شعبانی ادامه داد : توصیه دوم حضرت این بود که در این مدت باقی مانده مکرر استغفار و تلاوت قرآن داشته باش تا با خلوص وارد ماه مبارک رمضان بشوی.
وی افزود: توصیه بعدی حضرت این بود که هیچ امانتی را در عهده خودت نگه ندارد مگر آنکه ادا کنی و یکی دیگر از توصیه ها تطهیر قلب ها از هر نوع کینه قبل از ماه مبارک رمضان می باشد.
امام جمعه همدان ادامه داد: حضرت رضا(ع) در آخر فرمودند در این روزهای پایینی این جمله را بگو که پروردگارا در این چند روز گذشته ما را نبخشیده ای در باقی مانده ماه مبارک رمضان گناهان ما را ببخش و این هدیه امام رضا (ع)به ما بزرگواران است زیرا خداوند متعال در ماه شعبان به دلیل اینکه مقدمه ورود به ماه رمضان است انسانهای زیادی را نجات میدهد.

,
,
,
,

وی با اشاره به خطبه های امیرالمومنین در نهج البلاغه گفت:حضرت گفته قبل از انی که شما را بکشند خودتان حساب کتاب خودتان را داشته باشید 
قرار است ما در مهمانی ای قرار بگیریم کنار سفره ای بشینیم که بقیه الله در ان نشسته است و آنهایی میتوانند به تکامل برسند که اهل حساب و کتاب باشند و بدترین خسارت ها این است که انسان خودش را ببازد.

,
,

حجت الاسلام شعبانی در خطبه های دوم نماز جمعه همدان به اهمیت هفته معلم پرداخت و گفت:  معلمین عزیز ما تربیت کنندگان فرزندان ما و کسانی هستند که هویت این کشور به دست این عزیزان است.

,

وی با تاکید بر اینکه اساسی ترین کار معلمان ما هویت بخشی به فرزندان است افزود : قلب تپینده جامعه دست معلمان ما است و باید به مسایل معیشتی این قشر رسیدگی شود و اینها باید ارامش ذهنی داشته باشند تا بتوانند تفکر را انتقال دهند و آینده کشور ما به دست معلمان است

,

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به سند 2030 گفت:  یک سری از بخش های این سند مخالف صریح با قران کریم است

,

وی اظهار کرد: متاسفانه  در استان یک عده ای در اموزش و پرورش به صورت موذیانه داشتند انجام میدادند و خود وزیر هم گفت باید از اجرای سند در ان بندهایی که مخالف صریح قران است جلوگیری شود.

,

حجت الاسلام شعبانی تاکید کرد: با اجرای سند 2030 برخی میخواهند برای اسراییل سرباز تربیت کنند.

,

وی با بیان اینکه وجود تفکرات غربی در برخی مدیران مشکل ساز است گفت: مدیریت جامعه دست اندیشه ها است و اگر اندیشه غربی باشد دچار مشکلات اساسی خواهیم شد و این ملت اجازه نمیدهد تفکرات غربی باشد.

,

امام جمه همدان اظهار کرد: ما خودمان سند تحول را داریم و سند تحول منطبق با فرهنگ بومی ما هست و باید در عمل مورد توجه قرار گیرد.

,

وی در ادامه با اشاره به شهادت طلبه شهید مصطفی قاسمی گفت: حضور با شکوه شما مردم در تشییع جنازه این شهید نشاندهنده پیوند بین روحانیت و مردم بود.

,

حجت الاسلام شعبانی ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی به مساله شناسایی و برخورد با اراذل اوباش تاکید کرد و گفت: از پلیس فتا مبخواهیم که فضای مجازی را مدیریت و درمان کند

,

وی گفت: فضای مجازی دردی است  که جامعه را درگیر کرده است, مباحثی همچون ترویج خشونت,  سست شدن خانواده,دعوت به اشوب ها,  عدم ثبات در قیمت خودرو, هجوم به ارزش ها و .... همه در فضای مجازی رخ میدهد.
امام جمعه همدان  با انتقاد از اینکه چرا مسولین ما در فضای مجازی آرایش جنگی نمیگیرند افزود: ما مخالف فضای مجازی نیستیم ما مخالف این بی بندوباری ها هستیم و حرف مردم مدیریت فضای مجازی است.

,
,

وی تصریح کرد: این آزادی ارزش های ما را به خطر می اندازد و این ازادی نیست اسارت است

,

حجت الاسلام شعبانی اظهار کرد: فضای مجازی امروز تبدیل به فضای سردرگمی برای مردم شده است و کسانی که متولی هستند امروز باید آرایش جنگی بگیرند و فضای مجازی را مدیریت کنند.

,

وی در پایان بر مدیریت قیمت ها تاکید کرد و گفت: اینکه چند دلال بیایند و در قیمت ها التهاب ایجاد کنند مورد قبول ما نیست و مسولین نباید آرامش جامعه را بهم بزنند.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:,

پاسخ اعتماد به جوانان پویایی ایران و ناامیدی دشمنان است 

, پاسخ اعتماد به جوانان پویایی ایران و ناامیدی دشمنان است ,

امام جمعه کبودراهنگ گفت:مسئولین کشور از اندوخته ها و ذخایر نظام در چهل سال که همین جوانان انقلابی هستند استفاده کنند و عرصه برای فعالیت جوانان هموار شود.

,

به گزارش خبرنگار نافع، حجت الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه کبودراهنگ که در مسجد جامعه این شهر برگزار شد اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری برای آمادگی در مقابل حمله دشمنان در روزهای اخیر فرمان کاملا مهمی است.

,

وی افزود: نسل انقلاب در طول چهل سال نسلی است که امروز با تجهیز به سلاح علم و و ایمان در مقابل دشمنی ها ایستادگی خواهد کرد.

,

امام جمعه کبودراهنگ گفت: آرایش نظامی دشمنان حیله ای بیش نیست و آرایش اصلی آن ها در دسیسه ها و فتنه های هر روز آن ها برای مردم ایران است و اجرای سند ۲۰۳۰ از همین در راستای پیروزی بر فرهنگ استقامت و ایمان است.

,

باقری در ادامه بیان کرد:  مقام معلم مقام انسان ساز در جامعه است و و این کار با ارزش با هیچ حقوقی قابل جبران نیست.

,

وی  با اشاره به وظایف کارگران در جامعه اسلامی تاکید کرد: اهمیت به کارگران وظیفه مسولان است و کارگران وظیفه سازندگی اقتصادی در جامعه را ایفا کنند.

,

امام جمعه کبودراهنگ تصریح کرد: در هر زمان که له جوانان این مرز و بوم اعتماد شده است پاسخ اعتماد مسئولین را داده اند و پاسخ جوانان نخبه ایرانی همیشه پویایی ایران و نا امید کردن دشمنان بوده است.

,

امام جمعه موقت تویسرکان حجت الاسلام امیری

, امام جمعه موقت تویسرکان حجت الاسلام امیری,

ماه رمضان خود نگه داشتن از مادیات است و در عین حال دعوت شدن به ضیافت الهی و استفاده کردن از معنویات است.

,

بزرگداشت روز معلم و تبین جایگاه معلمین و دیدار رهبری با معلمین نشان از اهمیت این روز است.

,

وهمچنین بزرگداشت دو فقیه و محدث نامدار شیعه شیخ صدوق و شیخ کلینی را داریم و حوزه های علمیه و همه مسلمین مدیون این دو بزرگوار است.

,

 روز جهانی مامایی رابه همه این بزرگواران تبریک عرض می کنیم و به ویژه بخش مامایی بیمارستان تویسرکان که رتبه برتر اول در استان را بدست آوردن  و مورد تقدیر وزارت بهداشت و درمان قرار گرفتند.

,

حادثه ترور شهید حجه الاسلام قاسمی بود.۱.تقدیر از نیروی  های انتظامی  و نظامی که کمتر از ۲۴ساعت قاتل را به سزای عمل  خود رساندند.۲.ترور کور حاکی از عجز دشمن در  مقابله منطقی و قدرت نظامی است.۲.یکی از بسترهای ایجاد این حادثه ،فضای مجازی است.

,

چرا با وجود اسیبهای فراوان فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی حتی تشکیل هم نمی شود؟؟

,

چرا پهنای باندی که در اختیار سرورهای داخلی گذاشته می شود کمتر از سرورهای خارجی است؟؟؟

,

چرا اینترنت ملی طراحی نمی شود؟؟؟

,

تهمت،تشویش اذهان،سرقت اطلاعات،جولان اراذل و اوباش،تبلیغ اجناس بی کیفیت و تحریک بازار،تشکیک در امور اعتقادی و قانونی بخشی از فساد فضای مجزی می باشد.

,

حضرت آقا فرمودند:لب کلام سند۲۰۳۰این است که نظام آموزشی کشور ما به سبک زندگی غربی و فلسفه حیات خود را بر اساس مبانی غربی به کودک بیاموزد نخبگان جامعه به تبیین این سند بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه