اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

می‌خواهند با اجرای سند ۲۰۳۰ برای بیگانه نفوذی تربیت کنند/ فضای مجازی باید با نظارت بیشتری مدیریت شود

می‌خواهند با اجرای سند ۲۰۳۰ برای بیگانه نفوذی تربیت کنند/ فضای مجازی باید با نظارت بیشتری مدیریت شود
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ضمن تأکید بر اینکه می‌خواهند با سند ۲۰۳۰ نفوذی برای آمریکا و انگلیس تربیت کنند گفت: مگر برای آموزش‌وپرورش سند تحول نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن خاص و پربرکت خواندن ماه ضیافت الله گفت: قرآن و پیغمبر وسیله دعوت به این ماه هستند و حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود و اگر کسی عذری دارد با رعایت حرمت این ماه روزه خود افطار کند که اگر این روزه‌خواری به شکلی عامدانه و عالمانه انجام شود قوه قضاییه می‌تواند برخورد لازم را داشته باشد و از اصناف و نیروی انتظامی انتظار داریم که به این مسئله توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی ضمن بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی است طلایی که جایگزینی در ۱۱ ماه سال ندارد و باید در این ماه هر چه می‌توانیم برای ایام قیامت ذخیره کنیم عنوان کرد: مساجد استان و شهرستان و مراکز فرهنگی و ائمه جماعات در این ایام فعال شوند و با فضای نورانی ماه مبارک تاریکی‌ها را روشن کنند.

,

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم اظهار کرد: امیدواریم نکاتی که رهبری معظم در سخنرانی خود در جمع فرهنگیان فرمودند در مورد معلمان با جدیت دنبال شود. معلمان نسبت به فرزندان حساس باشند زیرا بچه‌های مردم امانت‌اند. بهترین و بالاترین خدمت تربیت نوجوانان برای آینده اسلام و انقلاب است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: فرزندان امروز سرمایه‌های فردا و پرچم‌داران عزت و شرف هستند و به همین دلیل خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش باانگیزه و بانشاط به مسئله تربیت توجه داشته باشد و آن‌چنان‌که شایسته است فرزندان را رشد دهد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه معلمان جان‌مایه‌های حیاتی هستند بیان کرد: معلمان باید قدر خودشان را بدانند و نقش خود را نقش پرچم‌داران عزت کشور بدانند و اگر غیر این باشد خیانت به خون شهداست.

,

می خواهند با ۲۰۳۰ برای بیگانه نفوذی تربیت کنند

, می خواهند با ۲۰۳۰ برای بیگانه نفوذی تربیت کنند, می خواهند با ۲۰۳۰ برای بیگانه نفوذی تربیت کنند,

دری نجف‌آبادی به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و ضمن تأکید بر اینکه می‌خواهند با این سند نفوذی برای آمریکا و انگلیس تربیت کنند تصریح کرد: مگر برای آموزش‌وپرورش سند تحول نداریم. ما شیعه امیرالمؤمنین علی (ع) می‌خواهیم نه پیرو ترامپ و امثالهم. ما نمی‌خواهیم غرب‌زده تربیت کنیم ما می‌خواهیم چمران و مطهری و مردان بزرگ تاریخ‌ساز تربیت کنیم.

,

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از افراد فاسد پشت‌صحنه دنبال فسادند و باید به این‌ها گفت به خاطر دو روز ریاست دنیا حاضر به زیر سؤال بردن مقدسات نشوند و از پشت خنجر نزنند.

,

دستگاه‌های مربوطه در فضای مجازی فعال‌تر عمل کنند

, دستگاه‌های مربوطه در فضای مجازی فعال‌تر عمل کنند, دستگاه‌های مربوطه در فضای مجازی فعال‌تر عمل کنند,

امام‌جمعه اراک ضمن بیان اینکه فضای مجازی باید مدیریت شود تشریح کرد: پدر و مادرها، آموزش‌وپرورش و روحانیت باید توجه کنند. فضای مجازی‌ای که تحریک شهوات، احساسات و بی‌بندوباری کند خلاف اسلام است و باید مخابرات و دستگاه‌های مربوط توجه داشته باشند و باید مرکز اطلاعات داخلی ایجاد شود و مراکز اصلی را تا جای ممکن به داخل منتقل کنند.

,

وی افزود: مخابرات، شورای عالی فضای مجازی و پلیس فتا در این حوزه فعال‌تر عمل کنند زیرا اینجا جای نوکران انگلیس و آمریکا نیست.

,

دری نجف‌آبادی بیان کرد: در این ایام جلوی اسراف و تبذیر را باید گرفت و به‌جای آن به دیگران کمک کرد و همه و همه دست در دست هم بدهیم تا از مشکلات ساخته‌شده برای کشور عبور کنیم.

,

وی ضمن بیان اینکه باید بستر فکر معنویت و عدالت و اصلاحات واقعی را در جامعه گسترش دهیم و کج‌اندیشی‌ها را از بین ببریم خاطرنشان کرد: باید در حوزه امام زمان نخبه پروری کرد و هزاران انسان فرهیخته را در این زمینه تربیت کرد تا حکومت جهانی امام زمان را معرفی کنند و عده‌ای در فضای مجازی به امام زمان ساده نپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه