اخبار داغ

هشدار رئیس هیات فوتبال بوشهر خطاب به مسئولین ورزشی:

عواقب نداشتن زمین چمن برای بازی های لیگ به عهده مسئولین استانی است

عواقب نداشتن زمین چمن برای بازی های لیگ به عهده مسئولین استانی است
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت:به همه مسئولان استان هشدار می دهم اگر این شرایط باشد و واگذاری زمینها به این شکل پیش برود ،فوتبالی در استان نخواهیم داشت و عواقب کار با آنهاییست که این شرایط را برای هیات فوتبال رقم زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به واگذاری زمنیها در استان گفت:به همه مسئولان استان هشدار می دهم اگر این شرایط باشد و واگذاری زمینها به این شکل پیش برود ،فوتبالی در استان نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی تاکید کرد: زمین ها هر کدام در حال واگذاری است و مشخص نیست برای برگزاری بازی های فوتبال لیگهای مختلف باید چه اتفاقی رخ دهد.

,

Afbeeldingsresultaat voor ‫محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر‬‎

, Afbeeldingsresultaat voor ‫محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر‬‎,

نجفی که کنایه و روی صحبتش با مسئولان اداره ورزش و جوانان بود اختلافات را علنی کرد و گفت: وقتی به عوامل ما می گویند همکاری نکنند یا درب ورزشگاه را روی ما می بنند، پس تعاملی نیست و همه این اتفاقات را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ام و از همین جا باز هم هشدار می دهم عواقب کار با آنهاییست که این شرایط را برای هیات فوتبال رقم زده اند.

,

نجفی پیرامون انتخابات هیات فوتبال استان افزود: ما همه نامه نگاری های ممکن را انجام داده ایم و حتی اصلانی به عنوان دبیر برگزاری انتخابات نامه ها را ارسال کرده و آن ۶ نفر هم تایید شده اند.به دلیل با تقارن ماه رمضان ،تصمیم گرفتیم انتخابات هیات فوتبال در خرداد ماه برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه