اخبار داغ

با حضور پرشور مردم؛

سومین جشنواره خانوادگی تاک پلو در خلیل آباد برگزار شد

سومین جشنواره خانوادگی تاک پلو در خلیل آباد برگزار شد
برای سومین سال پیاپی جشنواره بزرگ خانوادگی تاک پلو با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز برای سومین سال پیاپی جشنواره بزرگ خانوادگی تاک پلو با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

محمد جواد بلبلی در حاشیه برگزاری این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری جشنواره های مختلف در طول سال تلاش می کنیم ظرفیت های گردشگری شهرستان نظیر فرهنگ و آئین و غذاهای محلی و سوغات شهرستان را معرفی کنیم.

,

وی با بیان اینکه جشنواره تاک پلو برای سومین سال پیاپی در شهرستان خلیل آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از شهرستان هایی نظیر کاشمر، بردسکن، بیرجند، مشهد، زاهدان و... حضور داشتند.

,

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد تصریح کرد: با توجه به این که در شهرستان خلیل‌آباد دو اقلیم متفاوت داریم و از سویی به عنوان یک باغ شهر معرفی شده می‌توان در جذب گردشگرانی از شهرهای مختلف به خصوص گردشگران خارجی موفق عمل کرد.

,

وی همچنین با تاکید راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در جهت افزایش ماندگاری مسافر، اذعان کرد: جشنواره های دیگری نظیر آبگرم، انگور و کشمش نیز بعد از ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد که برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه