اخبار داغ

کوه صفه اصفهان، میزبان آموزش رایگان کوهنوردی به مبتدیان

کوه صفه اصفهان، میزبان آموزش رایگان کوهنوردی به مبتدیان
رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: در مجموعه کوه صفه روزانه متناسب با روزهای عادی و تعطیل 10 هزار جمعیت از این ظرفیت استفاده می‌کنند و به کسانی که مبتدی هستند آموزش‌های رایگان ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نصر در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل استان اصفهان از نظر کوه‌ها، منابع و طبیعت منحصر به فرد است؛ رشته کوه‌های کرکس، دنا، شاهان کوه و خط الرأس کلاه قاضی و در کنار کلان‌شهر اصفهان کوه صفه وجود دارد که جامعه کوهنوردی از این موقعیت استفاده می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی نصر در گفت‌وگو با خبرنگار , صاحب نیوز,  اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل استان اصفهان از نظر کوه‌ها، منابع و طبیعت منحصر به فرد است؛ رشته کوه‌های کرکس، دنا، شاهان کوه و خط الرأس کلاه قاضی و در کنار کلان‌شهر اصفهان کوه صفه وجود دارد که جامعه کوهنوردی از این موقعیت استفاده می‌کنند.,

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان تصریح کرد: در چند سال گذشته بعضاً گروه‌های کوهنوردی ناشناخته‌ای وجود داشت که مشکلاتی را برای جامعه کوهنوردی ایجاد کرد.

,

وی افزود: هیئت کوهنوردی استان حوزه کاری خود را بیشتر به سمت کارهای نظارتی، برنامه‌ریزی، مباحث آموزشی و استعدادیابی پیش برده است.

,

نصر در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان‌ها در این رشته، بیان کرد: موضوع همگانی بودن این ورزش را در رأس کار قراردادیم تا پیوست فرهنگی و تبلیغی این رشته را به مردم بشناسیم.

,

مهدی نصر اذعان کرد: در مجموعه کوه صفه روزانه متناسب با روزهای عادی و تعطیل 10 هزار جمعیت از این ظرفیت استفاده می‌کنند و به کسانی که مبتدی هستند آموزش‌های رایگان ارائه می‌شود.

,

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در پایان با اشاره به اقدامات و خدمات مختلف هیئت کشتی، خاطرنشان کرد: در بحث زیست‌محیطی و امداد نجات هم این هیئت پیشگام است و در سقوط هواپیمای دنا حضور جامعه کوهنوردی هم ملموس بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه