اخبار داغ

قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر:

باید با سلبریتی هایی که سواد فضای مجازی ندارند برخورد قاطع شود

باید با سلبریتی هایی که سواد فضای مجازی ندارند برخورد قاطع شود
قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر گفت: توقعی که از دولت و وزیر جوان ارتباطات و دستگاه های نظارتی می رود برخورد قاطع با سلبریتی ها و فعالان فضای مجازی است که در جو مسموم فضای مجازی و به خاطر عدم سواد رسانه ای و قدرت تجزیه و تحلیل حس ناامیدی و بی اعتمادی به کشور و نظام مقدس اسلامی را در ذهن مردم می پرورانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سید محمد طاهرزاده قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با سپاس  با اشاره به شهادت مظلومانه یک روحانی، گفت: بی تردید عملکرد غیر مدبرانه دستگاه های دولتی و عدم کنترل فضای مجازی توسط ارگان های نظارتی موجب ضایعه شهادت روحانی همدانی شد که اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل نشود بی گمان شاهد اتقاقات تلخ تر و ناگوار تری خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس  ,

قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: شهادت این روحانی همدانی، هم از جنبه مظلومیت وی قابل ارزیابی است و هم از جنبه حماقت اراذل و اوباشی که توسط افراد نادان یا خائن تحریک شده و موجب این جنایت نابخشودنی شده اند.

,

, ,

طاهر زاده افزود: توقعی که از دولت و وزیر جوان ارتباطات و دستگاه های نظارتی می رود  برخورد قاطع با سلبریتی ها و فعالان فضای مجازی است که در جو مسموم فضای مجازی و به خاطر عدم سواد رسانه ای و قدرت تجزیه و تحلیل حس ناامیدی و بی اعتمادی به کشور و نظام مقدس اسلامی را در ذهن مردم  می پرورانند.

,

وی عنوان کرد: در هیچ کشوری یک شخص به این راحتی در فضای مجازی انواع جرم ها رو مرتکب نمی شود، با انواع سلاح ها عکس نمیگذارد و به جنایات خود وقیحانه اعتراف نمی کند، فیلترینگ یکی از راه های برخورد با کانال ها و صفحات مجازی فیک و نامناسب است که باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

,

این فعال سیاسی بیان کرد: فرهنگ سازی بر پایه تربیت اسلامی و فرهنگ ناب ایرانی در گرو تعهد و دلسوزی معلمان و مربیان فداکار و عالم خواهد بود که خوشبختانه مردم شریف ایران هم از فرهنگ غنی آبا و اجدادی خود برخوردارند و هم از تعلیمات دین مبین اسلام سود می بردند نقش معلم را بسیار پر رنگ و تاثیر گذار می دانند و این مطلب وظیفه معلم مسلمان را بیش از پیش سنگین می کند.

,

طاهرزاده ادامه داد: گرچه در سالیان اخیر فرهنگ احترام به معلم در جامعه کمی با چالش مواجه شده است اما دور از انصاف است که تعلیم و تربیت را در حواشی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی برده و فرهنگ جامعه خود را بازیچه مسائل متفرقه سازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه