اخبار داغ

در نشست هم اندیشی اساتید؛

بیانیه گام دوم انقلاب الگویی جامع و آینده نگر با نگاه به جوانان است

بیانیه گام دوم انقلاب الگویی جامع و آینده نگر با نگاه به جوانان است
استاد حوزه و دانشگاه در نشت هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان الگویی جامع با نگاه به آینده و مخاطب قرار دادن جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی بیان‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ به مناسبت بزرگداشت مقام استاد، نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با موضوع تحلیل و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام حاج علی فرحانی استاد حوزه و دانشگاه از قم  در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامگاه دیروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

حجت‌الاسلام فرحانی در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب توسط شخصیتی نگارش شده که خودش عالم و نزدیک به میدان، مجری، مدیر، طراح و نیز عالمانه نگاه به آینده روشن جامعه دارد به همین دلیل انتظار از این بیانیه بالاست چون معمولاً بررسی متن‌های نزدیک به میدان، با آسیب‌شناسی همراه بوده، یعنی یک بررسی گذشته و بعد از او با بینش نگاه به آینده است.

,

, ,

علی فرحانی ضمن بررسی ابعاد و مراحل گوناگون توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران در بیانیه گام دوم تصریح کرد: در این بیانیه سعی شده است دو بخش یعنی بررسی گذشته و نگاه به آینده به صورت مجزا و مشخص ارائه گردد که ابتدایش با یک نگرش کلان به آینده و امید که مقدمه کار است و بعد بررسی گذشته و آسیب‌ها و نیز راهکارهای جدی برای آینده موردبررسی و ارزیابی قرار گیرد.

,

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب دارای نقطه‌نظرهای مختلفی از جمله علمی، پژوهشی، معنوی، اقتصادی، سیاسی، عدالت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی و در توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران به عنوان الگویی جامع با نگاه به آینده و مخاطب قرار دادن جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی بیان‌شده است.

,

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: همه ما باید با نصب العین قرار دادن فرمایشات معظم له در سال جدید گامی استوار در جهت رشد، استقلال و سازندگی میهن عزیزمان ایران اسلامی برداریم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه