اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان زنجان:

"طرح ضیافت الهی" ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود

"طرح ضیافت الهی" ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، گفت فعالیت‌های قرآنی در سطوح مختلف برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح ملی وقف مصحف شریف در سطح استان اظهار کرد: این طرح همزمان در سراسر استان زنجان با هدف تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تبیین برنامه‌های فرهنگی و قرآنی طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان با بیان این که این طرح در تمام ادارات اوقاف استان و امامزاده و بقعه متبرکه در دست اجراست افزود: قرآن کتاب نور و انسان سازی است و اداره اوقاف و امورخیریه در ایام ماه مبارک به دنبال تبدیل سبک زندگی مردم به سبک زندگی قرآنی و دینی با استفاده از مفاهیم و آموزه‌های حیات بخش قرآن است.

,

وی عنوان کرد: هم اکنون با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور مبلغان در تلاش هستیم تا فرهنگ وقف قرآن کریم را در سطح استان نهادینه کنیم.

,

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: در این طرح خیران و علاقه‌مندان ترویج فرهنگ قرآن می‌توانند با واریز ۱۱هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام الله مجید به شماره حساب ۱۲۸ با شناسه پرداخت ۹۴۰۴۰۰۰۱۳۲۹ نزد بانک ملی در تمام نقاط استان و یا با مراجعه به ادارات اوقاف سراسر استان زنجان تعداد قرآن‌های مد نظر را خریداری و برای مکان مورد نظر به نام خویش وقف و اهدا کنند.

,

وی افزود: در تبلیغ و ترویج طرح وقف مصحف شریف روحانیون، مبلغان، خیران و یاوران وقف با ادارات اوقاف همکاری دارند.

,

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان، باید همه اهل بخشش و نوع دوستی باشیم و در قرآن هم آیات زیادی در این زمینه داریم بنابراین یکی از طرح‌های ما برپایی سفره‌های ساده افطاری در سطح بقاع متبرکه شاخص از طریق موقوفات مرتبط است.

,

وی گفت: بخشی از این سفره‌های افطاری ساده توسط مردم نیک اندیش و بانیان خیر برپا می‌شود که هدف از این طرح، پیاده شدن دستورات قرآن و روایات در برپایی سفره‌های ساده افطاری و تکریم روزه داران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه