اخبار داغ

معاون استاندار تاکید کرد؛

لزوم توزیع عادلانه و نظارت بر مراکز عرضه اقلام دولتی در لرستان

لزوم توزیع عادلانه و نظارت بر مراکز عرضه اقلام دولتی در لرستان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از تشکیل کمیته ویژه توزیع اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، گودرز امیری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با بیان اینکه عده‎ای در سطح بازار سعی در اخلال چرخه نظام اقتصادی دارند، گفت: در همین راستا دستگاه‎های نظارتی باید ضمن رصد نتیجه برخوردهای صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: همچنین در بحث توزیع اقلام با نرخ دولتی، دستگاه‎های توزیع کننده موظف هستند تاریخ و ساعت آن‎ها را به ارگان‎های نظارتی ارسال کنند.   

,

 

,

امیری با بیان اینکه با توجه به روال عادی قیمت گوشت مرغ دستگاه‎های متولی نسبت به خرید تضمینی آن اقدامات لازم را به‎عمل آورند، تصریح کرد: حسب اعلام نیاز جهاد کشاورزی استان در بحث حمل نهاده‎های دامی، سازمان همیاری شهرداری نیز همکاری لازم را در خصوص حمل نهاده‎ها معمول دارد.   

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به تشکیل کمیته‎ای با محوریت اداره کل هماهنگی امور اقتصادی و موضوع تدوین روشی جهت توزیع اقلام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این کمیته در اسرع وقت تشکیل و نتیجه به ستاد تنظیم بازار ارائه شود.   

,

 

,

وی بیان کرد: همچنین با توجه به عدم ارائه فاکتور توسط بعضی از کشتارگاه‎ها، در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت پذیرد. 

,

 

,

امیری با اشاره به اینکه برای توزیع عادلانه و نظارت بر مراکز عرضه اقلام دولتی، دستگاه‎های متولی صادر کننده حواله رونوشت را به دستگاه‎های نظارتی جهت کنترل و ارزیابی ارسال کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در خصوص اختصاص سهمیه برنج وارداتی، اداره کل هماهنگی امور اقتصادی مکاتبات لازم را با دستگاه‎‌هایی که نیاز دارند انجام دهد.   

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مصوبات صورت‎جلسه خرید گندم، جو و دانه‎های روغنی به جد پیگیری و در صورت عدم اجرای خلاف آن موارد در ستاد تنظیم بازار مطرح تا تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: همچنین ظرف هفته آینده قرار است جلسه‎ای با حضور فرمانداران و اعضای ستاد تنظیم بازار و با دعوت از نماینده شرکت قند استان در راستای کشت بهاره صیفی‎جات برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه