اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

گردشگری روستایی سرعین در اولویت است

گردشگری روستایی سرعین در اولویت است
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: گردشگری روستایی در اولویت فعالیت‌های ما در سرعین خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،نادر فلاحی، صبح امروز در نشست هم اندیشی با بخشدار مرکزی سرعین و دهیاران این منطقه گفت: باید در شهرستان سرعین و در بخش گردشگری فعالیت ویژه‌ای داشته باشیم و این نیازمند توجه بیشتر مسوولان این شهرستان برای احیا و ایجاد امکانات زیر بنایی در این منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اهمیت ویژه گردشگری سرعین در سطح استان، بیان کرد: توجه به بوم گردی و گردشگری روستایی در اولویت فعالیت‌های ما در شهرستان سرعین خواهد بود.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر اینکه بوم گردی ظرفیت بسیار خوبی برای حل بسیاری از مشکلات شهرستان سرعین است، افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان آماده است تا از برگزاری جشنواره‌های مختلف در روستا‌های شهرستان سرعین حمایت‌های لازم را انجام دهد.

,

فلاحی ادامه داد: در روستای تاریخی کنزق اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که این فعالیت‌ها می‌تواند گردشگری شهرستان سرعین را متحول کند و در توسعه متوازن گردشگری در این منطقه موثر باشد.

,

وی گفت: طرح جامع گردشگری شهرستان سرعین در حال اتمام است که بعد از تصویب آن در شورای برنامه ریزی این طرح به صورت ویژه در این شهرستان انجام خواهد گرفت.

,

فلاحی بیان داشت: بازارچه صنایع دستی در روستای آلوارس و احداث بوم گردی در روستای ویند کلخوران نیز از دیگر برنامه‌های ما در این شهرستان خواهد بود.

,

بخشدار مرکزی شهرستان سرعین همچنین در این جلسه با اشاره به اقدامات ارزشمند اداره کل میراث فرهنگی استان در سطح شهرستان سرعین، ادامه داد: مشکل راه سرعین به روستای بیله درق یک معضلی است که نباید به آن به عنوان یک راه روستای نگاه کرد، زیرا این منطقه مستعد توسعه در حوزه گردشگری است و حل این مشکل نیامند همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌باشد.

,

توحید دنیایی تصریح کرد: توسعه بوم گردی با توجه به سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی در اولویت فعالیت‌های ما خواهد بود.

,

وی اضافه کرد: روستای تاریخی کنزق نیز قابلیت ویژه‌ای است که مردم بومی این منطقه و مسؤولان شهرستانی و استانی همه در ساماندهی آن اتفاق نظر دارند و ساماندهی این منطقه نیازمند توجه ویژه مجموعه میراث فرهنگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه