اخبار داغ

وزیر بهداشت :

اردبیل پایلوت طرح ملی عاری پوسیدگی دندان/دندان بیش از یک میلیون دانش آموز ترمیم می شود/بیمارستان تروما امسال تکمیل می شود

اردبیل پایلوت طرح ملی عاری پوسیدگی دندان/دندان بیش از یک میلیون دانش آموز ترمیم می شود/بیمارستان تروما امسال تکمیل می شود
وزیر بهداشت گفت:۱میلیون ۲۰۰ دانش آموز ایران تا پایه نهم عاری از پوسیدگی دندان می شوند و درکل کشور، زنان باردار و سایر اقشار مختلف را عاری از پوسیدگی دندان میکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی ظهر امروز در حاشیه جشن ملی مدارس عاری از پوسیدگی دندان در مدارس نمین در گفتگو با  سبلان‌ما، اظهار داشت:امروز ما در حوزه بهداشت و درمان طوری به خودکفایی رسیدیم که میتوانیم بیماران دیگر را از سایر کشورها پذیرا باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:باید تمامی  بخش ها یاری گر ما برای پیاده سازی طرح مدارس عاری از پوسیدگی دندان باشند  و بهترین جایی که میتوانیم ورود کنیم همین دانش آموزان و مدارس کشور است.

,

وزیر بهداشت گفت:۱میلیون ۲۰۰ دانش آموز ششم ابتدایی در کشور داریم  که ترمیم دندان انها شزوع شده و دندان دانش آموزان تا پایه نهم  عاری از پوسیدگی خواهد شد و درکل کشور، زنان باردار و سایر اقشار مختلف را نیز تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

,

وی تصریح کرد:سرمایه های ما نفت و گاز و انرژی ها نیست بلکه سرمایه های ما همین دانش آموزان است که باید بریم سراغ همین نیمکت های مدارس و دانش آموزان برویم.

,

نمکی  بیان داشت:بیمارستان ترومای اردبیل امسال تکمیل می شود و بیمارستان 1000 تحت خوابی اردبیل نیز امیداوریم امسال عملیات اجرایی آن پیش خواهیم برد.

,

وی ابراز داشت:اگر میخواهیم دیابت، سرطان و سایر بیماری های خطرناک مقابله کنیم باید بریم سراغ مدارس و از مدارس شروع کنیم برای مقابله با این نوع بیماری مختلف

,

نمکی تصریح کرد:باید آسیب های اجتماعی را از مدارس شروع کنیم و درقالب طرح های مختلف کمک بگیریم و بتوانیم با سرچشمه های مختلف فرهنگی در مدارس ورود کنیم

,

وزیر بهداشت گفت:استان اردبیل از متوسط کشوری عقب ترین استان ها در حوزه بهداشت و سلامت دندان بود که بخاطر همین اولین استان را برای برگزاری این طرح انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه