اخبار داغ

اجرای برنامه جزء خوانی قرآن ویژه ماه رمضان در مصلای نهاوند

اجرای برنامه جزء خوانی قرآن ویژه ماه رمضان در مصلای نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: برای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که قرائت روزانه یک جز از قران کریم به‌صورت جمعی در مصلا نهاوند ازجمله این برنامه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، زینب سیف در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: هرساله با نزدی شدن به ایام ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسه‌های مختلفی برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری و در خصوص اجرای انها تصمیم‌گیری می‌شود.
وی اظهار داشت: امسال نیز به برکت شروع ماه رمضان برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود تا عزیزان روزه‌دار بهره بیشتری از برکات این ماه پر خیروبرکت کسب کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: با تشکیل شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی انشا الله شاهد توسعه و تقویت هرچه بهتر و بیشتر فعالیت‌های قرانی و مذهبی در شهرستان نهاوند خواهیم بود.
وی گفت: برنامه جز خوانی قرآن کریم به‌صورت جمعی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در مصلا شهر نهاوند برگزار خواهد شد که حتماً مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.
سیف اظهار داشت: این برنامه همه‌روزه در ایام ماه رمضان با حضور قاریان برجسته شهرستان نهاوند از ساعت 12 شروع می‌شود و به نماز ظهر و عصر ختم می‌شود.
وی افزود: فرارسیدن ماه رمضان که به ماه مهمانی خدا و ماه بهار قرآن مشهور است فرصت بسیار مناسبی برای انس هرچه بیشتر جوانان با مسجد و فعالیت‌های قرانی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: برگزاری مسابقات قرانی و نمایشگاه کتاب با بیش از 2500 عنوان کتاب و 50 درصد تخفیف در ایام ماه رمضان از دیگر برنامه‌های این اداره با همکاری سایر نهادها است.
وی با اشاره به حضور قاری سرشناس کشور در شهرستان نهاوند قبل از ماه رمضان، گفت: محفل انس با قرآن به همت شورای هماهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نهاوند امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد منطقه مهدیه برگزار می‌شود.
سیف در پایان اظهار داشت: این مراسم با حضور و قرائت قاری سرشناس و بین‌المللی کشور حاج احمد ابوالقاسمی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه