اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان اهرم:

تاسی از نگرش شهید مطهری راهی به سوی معرفت الهی است

تاسی از نگرش شهید مطهری راهی به سوی معرفت الهی است
کرمی تصریح کرد: به واسطه عظمت و در راستای منزلت بخشی به مقام شامخ معلم، سالروز شهادت اسطوره ایمان و اخلاق، مرد عرصه اندیشه و تفکر روز بزرگداشت مقام معلم نام گرفت تا همه با تاسی از تفکر و نگرش شهید راه به سوی معرفت راه یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره کرمی مسئول بسیج جامعه زنان اهرم در گفتگو با سپاس با اشاره به نقش هدفمند معلمین در فرهنگ جامعه، گفت: جایگاه مقام معلم ، به مقام پیامبران همانند است و دریایی از معرفت است که هر کس به اندازه ی وسعش بهره می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اظهار داشت: فرهیختگان متعهد و دلسوز در دامان دریایی از معرفت پرورش یافته اند و در مسیر خدمت به انسانیت گام بر می دارند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان اهرم گفت: به واسطه عظمت و در راستای منزلت بخشی به مقام شامخ معلم، سالروز شهادت اسطوره ایمان و اخلاق، مرد عرصه اندیشه و تفکر روز بزرگداشت مقام معلم نام گرفت تا همه با تاسی از تفکر و نگرش شهید راه به سوی معرفت راه یابند.

,

فرمانده پایگاه محدثه شهر اهرم وجود مدیران و معلمین را بهترین ثمره فرهنگی در رشد دانش آموزان خاطر نشان کرد: الگو پذیری دانش آموزان از معلمین گرامی بسیار ثمره در شخصیت آنان دارد و نور معرفت را در دل آنان ایجاد می نماید.

,

لیلا حامی خواه برگزاری مسابقه سخنی با معلم هدفی بود تا دانش آموز با اندیشه زیبای خود نقش معلم را در زندگی خود جستجو نماید و چراغ راهنمایی راه خود را بیشتر بشناسد تا مسیر موفقیت ، دست پیدا کند .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه