اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در زنجان اجرا می‌شود

طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در زنجان اجرا می‌شود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به ابلاغ 9 میلیارد تومانی اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به حوزه‌های آبخیزداری استان زنجان گفت: طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در زنجان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های منابع ملی در حوزه آبخیزداری استان زنجان اظهار کرد: در استان زنجان به خوبی از این ظرفیت استفاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع پروژه‌های عمرانی در حوزه آبخوانداری، کاداستر، آبخیزداری و غیره در سال‌جاری بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر لزوم جمع‌بندی پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی تا پایان آذر‌ماه تاکید کرد و گفت: استان زنجان در ارزیابی‌های این حوزه جزو استان‌های برتر است.

,

وی با تاکید بر لزوم مدیریت زمان در اجرای برنامه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی تصریح کرد: در سال‌جاری 9 میلیارد تومان اعتبار از این صندوق به استان زنجان ابلاغ شده است.

,

آقاجانلو با اشاره به اینکه انتخاب پیمانکار امکان تسریع اجرای طرح‌های آبخیزداری را تسریع می‌بخشد، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی سرعت انجام اقدامات در این حوزه افزایش یابد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خاطر نشان کرد: حوزه‌های «تشویر» طارم، «دوتپه» سلطانیه و «اردجین» خرم‌­دره به صورت اختصاصی در حوزه بیولوژیک برای انجام اقدامات لازم در سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه