اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:

دشمنان با سند 2030 سعی در تربیت سربازانی برای خود هستند

دشمنان با سند 2030 سعی در تربیت سربازانی برای خود هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: با سند 2030 دشمنان سعی دارند تا با تغییر در سبک زندگی نسل آیند ما را سربازانی برای خود تربیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار حجت‌الاسلام علی خدا شاهی صبح امروز در نشستی به مناسبت 'هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه' با بیام اینکه  هدایتگری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار جهادی و انسجام مسئولان و ملت خنثی‌کننده توطئه‌های اقتصادی و روانی دشمن است اظهار داشت:  بهترین فرصت برای آمریکا اداره امور کشور به دست مسئولان غیرانقلابی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به‌خوبی می‌داند که در زمینه‌های جنگ نظامی قدرت رویارویی با ایران را نخواهد داشت تصریح کرد: این موضوع سبب شده است که دشمنان جنگ اقتصادی و روانی را توأمان با هم در دستور کار خود قرار دهند.

,

خدا شاهی همچنین با اشاره به بزرگداشت مقام معلم و نقش سازنده و مهمی که این قشر می‌توانند در آینده کشور داشته باشند تأکید کرد: ازجمله وظایف سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش ایجاد روحیه انقلابی در افرادی است که در آینده‌ای نه‌چندان دور سکان‌داران هدایت و تصمیم‌گیری در جامعه خواهند بود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار به ماهیت خطرناک سند 2030اشاره کرد و افزود: در این سند دشمنان سعی دارند تا با تغییر در سبک زندگی نسل آیند ما را سربازانی برای خود تربیت کنند.

,

وی همچنین گفت: 'هفته عقیدتی و سیاسی' فرصتی برای تبیین ارزش‌های انقلابی و تربیت نسلی دینی و انقلابی باروحیه جهادی برای آینده کشور است.

, .,

حجت‌الاسلام خدا شاهی به اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول این هفته نیز اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقه‌های کتاب‌خوانی، نقاشی، فرهنگی، هنری و محافل انس با قرآن برخی از این برنامه‌ها هستند.

, .,

لازم به ذکر است، 9 هزار مربی عقیدتی و سیاسی با هدف تعمیق معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی و روحیه انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت دارند. بررسی آسیب‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب از اولویت‌های اجرایی در آموزش‌های عقیدتی سپاه پاسداران است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه