اخبار داغ

رئیس شورای شهر یزد؛

مریض نیستیم گزینه ای برای شهرداری یزد معرفی کنیم که رد صلاحیت شود!

مریض نیستیم گزینه ای برای شهرداری یزد معرفی کنیم که رد صلاحیت شود!
رئیس شورای شهر یزد گفت: به عنوان اعضای شورای شهر نه می خواهیم خود را خراب کنیم، نه حرمت خود را از دست بدهیم و نه مریض هستیم که تعمدی کسی را معرفی کنیم که رد صلاحیت شود؛ حداقل من اینگونه تصمیم نمیگیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدآوا در رابطه با تایید و یا ردصلاحیت شهردارمنتخب یزد اذعان داشت: هنوز وزارت کشور پاسخی مبنی بر رد یا تایید صلاحیت داور نظر اردبیلی ارائه نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدآوا,

غلامعلی سفید، خاطرنشان کرد: مهلت وزارت کشور برای تایید یا رد شهردار 10 روز بوده است اما با گذشت 20 روز از معرفی شهردار منتخب یزد هنوز پاسخی از این نهاد ارائه نشده است که در صورت رد شدن داور نظری اردبیلی، شورای شهر یزد گزینه بعدی را معرفی خواهد کرد.

,

وی گفت: به عنوان اعضای شورای شهر نه می خواهیم خود را خراب کنیم، نه حرمت خود را از دست بدهیم و نه مریض هستیم و نه می خواهیم با آینده شهر بازی کنیم تا تعمدی کسی را معرفی کنیم، که رد صلاحیت شود؛ حداقل من اینگونه تصمیم نمیگیرم.

,

رئیس شورای شهر یزد، در پاسخ به این شاعبه که شورا گزینه هایی را انتخاب می کند که بتواند آن ها را مدیریت کند، تصریح کرد: ما 4 گزینه را معرفی کردیم؛ آقای فرهمند، گزینه ای بود که ما قصد مدیریتش را داشتیم؟ یا سید حسینی قرار بود بله قربان گوی ما باشد؟! پیشنهاد من این است که نظر خود را به همه مردم تعمیم ندهیم؛ ما نظری اردبیلی را شخصی توانمند دیده ایم برای همین وی را انتخاب کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه