اخبار داغ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ایمان، دل های مردم را در پلدختر به هم پیوند داد

ایمان، دل های مردم را در پلدختر به هم پیوند داد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:در حادثه سیل آن عقیده،دین و ایمان دل های مردم سراسر کشور را به هم پیوند داد و در پلدختر گرد هم جمع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام دکترسید علیرضا ادیانی؛ ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ظهر امروز در مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش مهم دین و مکتب اظهارداشت: عقیدتی صرفاً آموزش نیست و تنها گفتنی نیست ،بلکه چشیدنی است و باید در عمل و رفتار نمود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی از بزرگواری امام خمینی (ره) یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما بر پایه باورهای دینی شکل گرفت؛امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند:جوان ها با تاریخ،مبانی و معارف انقلاب آشنا شوند.

,

 

,

حجت الاسلام ادیانی به اُنس و مودت جوانان استان های مختلف در دوران دافاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در حادثه سیل آن عقیده، دین و ایمان دل های بسیجی ها،حزب اللهی، نیروهای مسلح و مردم سراسر کشور را به هم پیوند داد و در پلدختر گرد هم جمع کرد.

,

 

,

وی تأکید کرد: شدت خسارات در پلدختر زیاد بود اما به همت همین نیروهای جهادی و بسیجی در سریعترین زمان ممکن خیابان ها و منازل مردم از آن حجم عظیم از گل و لای  پاکسازی شد.

,

 

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با ابراز این که ایمان و اعتقاد و باور دینی موجب پیروزی ما در جنگ تحمیلی شد، عنوان داشت: ارزش سپاه به به میزان سلاح و امکانات او نیست بلکه میزان اقتدار معنوی و تضرعشان به درگاه الهی موجب ارزش این نهاد است.

,

 

,

در پایان این مراسم از مدیران نمونه عقیدتی سیاسی سپاه استان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه