اخبار داغ

۱۳ حقوق نجومی بگیری که پست ‌های بالاتری گرفتند

۱۳ حقوق نجومی بگیری که پست ‌های بالاتری گرفتند
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: دو هزار و چهارصد نفر حقوق بگیر نجومی وجود دارد که در کل با ۱۳ نفر به ظاهر برخورد قاطع کردند و برکنار شدند؛ ولی بعد از چهار ماه پست های بالاتری گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تعداد حقوق نجومی بگیرها کم نیست، امّا سخنگوی دولت اعلام کرده است نجومی بگیر وجود ندارد و این افراد حقوق متعارف می گیرند که طبق قانون یک درصد درآمد را به عنوان پاداش می توانند بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در روز عید فطر در خطبه های نماز موضع گیری کردند و از نام حقوق های ظالمانه و نامتعارف یاد کردند که باید با آن ها برخورد کرد، این ها لیاقت این که بخواهند برای ملّت حکومت کنند و مسؤلیت داشته‌ باشند را ندارند و باید برکنار شوند.

,

وی ادامه داد: دو مرتبه آقای نوبخت تغییر روش داد و صحبت های دیگری کرد؛ در زمان دیگر هم در حالی که سپاه همان سپاه است، رئیس جمهور به طور رسمی اعلام کرد ما دو ارتش را نمی توانیم حقوق دهیم، امّا بعد از جریان توهین آمریکا به سپاه تغییر موضع داد و این دوگانگی ها را در این مسئولان می بینیم.

,

وی افزود: دو هزار و چهارصد نفر حقوق بگیر نجومی وجود دارد که در کل با 13 نفر به ظاهر برخورد قاطع کردند و برکنار شدند؛ ولی بعد از چهار ماه پست های بالاتری گرفتند.

,

موسوی لارگانی عنوان کرد: تعداد دو هزار و چهارصد نفر نجومی بگیر به یک هزار و چهارصد نفر رسید و سپس به 900 نفر و اکنون هم طبق گزارش دیوان محاسبات مجلس به 300 نفر رسیده است، گزارش دادند که این افراد هم تمامی اموال را به بیت المال برگرداندند و فقط شش نفر اموال را برنگرداندند که در زندان هستند.

,

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصلا بحث برگرداندن اموال نبود، چرا باید فردی در کشور 230 میلیون حقوق بگیرد و دیگری با یارانه زندگی کند؛ شخصی 10 پست داشته‌ باشد ولی کسی حتّی بیمه هم نداشته باشد؛ در سال 1396 تعدادی از افراد در وزارت نفت بازنشسته شدند و پاداش های میلیاردی دریافت کردند و دوباره در همان پست حقوق بگیر شدند، در کشور و استان این گونه مسائل زیاد وجود دارد و درد آور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه