اخبار داغ

تمسخرهای دنباله‌دار محسن هاشمی؛ از دولتمردان و اصلاح‌طلبان تا شهردار تهران

تمسخرهای دنباله‌دار محسن هاشمی؛ از دولتمردان و اصلاح‌طلبان تا شهردار تهران
دومین سمینار علمی توسعه شهرستان ری با حضور معاون استاندار تهران، برخی از نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و محسن هاشمی در این همایش به جای بیان نکات علمی در ارتباط با این سمینار به مقابله با مطالبات بخشی از مردم ری پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز ؛ محسن هاشمی در دومین سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری که با حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی پس از استماع صحبت‌های دلسوزانه و از سر دغدغه معاون استاندار تهران مبنی بر اجحاف در خق مردم شهر کهن ری اظهار داشت: اردیبهشت ماه بهترین ماه تهران، ری، تجریش نه با توجه به صحبت‌های فرماندار ری، بهترین ماه ری، تهران و تجریش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

وی با بیان این‌که در مورد قدمت ری نقل قول‌های مختلفی هست، گفت: در مکتوبات سبقه شهرستان ری از ۶ هزار تا ۱۳ هزار سال آمده است که باید بالاخره بررسی شود قدمت این شهر چند سال است، اما در هر صورت قدمت ری هزاران سال قبل از تهران است و قدمت شهر تهران ۳۰۰ سال و سبقه پایتختی تهران حدود ۲۰۰ سال است.

,

رئیس شورای اسلامی تهران، ری و تجریش افزود: ما الان دیگه نمی‌گوییم شهرری منطقه‌ای در جنوب تهران است بلکه می‌گوییم تهران در شمال شهرری است.

,

وی با بیان این‌که بسیار خرسندیم که امسال اردیبهشت ماه با ماه شعبان هم‌افزا شده است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید هر چند دهه یکبار اردیبهشت ماه و ماه شعبان با هم هم‌افزا می‌شود و مناسبت‌هایی همچون روز شورا، روز کارگر، روز معلم با ماه شعبان هم‌افزا شده است.

,

هاشمی شوراها را بزرگترین مجموعه مردم سالاری کشور دانست و گفت: شوراهای اسلامی با بدنه‌ای بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر بزرگترین نهاد کشور است و امید است نقش بیشتری به این شورا داده شود.

,
 
,

تمسخرمتمادی رئیس شورای شهر تهران به نماینده دولت و دولتمردان در یک سمینار علمی

, تمسخرمتمادی رئیس شورای شهر تهران به نماینده دولت و دولتمردان در یک سمینار علمی,

وی با بیان این‌که شورا نهادی است که در فصل هفتم قانون اساسی ، هفت بند به آن تختصاص یافته است و آیت‌الله طالقانی خطبه مبسوطی در این راستا ایراد کردند، بیان داشت: ۲۰ سال طول کشید که لایحه شوراها توسط دولت خاتمی به مجلس رفت و الان ۲۰ سال از تشکیل شوراها گذشته اما تا الان دولتی که فرماندار نماینده آن است فقط یک سوم هنوز دولت که نماینده هستید یک سوم اختیارات شوراها را به آن‌ها دادند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش خطاب به فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شما پیگیر دو سوم از اختیارات مغفول مانده شوراها از دولت باشید تا مشکلات ری رفع شود. اگر اختیارات شورای شهر تهران بالا برود خیلی از مشکلات رفع می‌شود.

,

وی تاکید کرد: عدم انسجام مدیریت در شهر تهران سبب می‌شود خیلی از موارد تهران مغفول واقع شود و خیلی از مشکلات شهرری یا منطقه ۲۰ تهران به همین جهت است.

,

 

,

کنایه‌های دنباله‌دار محسن هاشمی به دولت دوازدهم

, کنایه‌های دنباله‌دار محسن هاشمی به دولت دوازدهم,

هاشمی با اشاره به نقش و جایگاه کارگران در توسعه کشور بیان داشت: کارگران یکی از ارکان مهم رونق تولید و توسعه کشور هستند. آقای جمال‌پور به دولت انتقال دهید که دولت باید توجه ویژه به کارگران کند.

,

وی افزود: آمار دقیقی در مورد جمعیت شهرری وجود ندارد، در برخی مکتوبات جمعیت شهرری ۷۰۰ هزار نفر مطرح شده و در برخی مکتوبات دیگر یک میلیون نفر و به‌طور متوسط اگر ۸۵۰ هزار نفر باشد ، نصف آن در (حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر) در منطقه ۲۰ ساکن هستند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش عنوان کرد: مساحت شهرستان ری ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است که حدود هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن مربوط به بخش فشافویه است و جزو مناطق استحفاظی شهرداری تهران نیست و جدا مدیریت می‌شود. با یک نگاه الان وضع منطقه ۲۰ بهتر از مناطقی است که دست دولت است و توسط آن مدیریت می‌شود.

,

وی ادامه داد: مناطقی که الان به‌واسطه نحوه مدیریتی که شما خواستار آن هستید، مدیریت می‌شود وضعیتشان بدتر از منطقه ۲۰ است.

,

هاشمی گفت: تا جایی که من دیدم، شهرستان ری با درهم آویختگی صنعتی، اجتماعی، فرهنگی و …. روبرو است. روزی شهرستان ری بخشی از برنج ایران را تامین می‌کرد و کارخانه سیمان تهران، کارخانه قند کهریزک و … از جمله اولین کارخانه‌های کشور است که در شهرستن ری هست و باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.

,

 

,

کتمان حقیقت به بهانه جذب سرمایه‌گذار

, کتمان حقیقت به بهانه جذب سرمایه‌گذار,

هاشمی با بیان این‌که پایین بودن قیمت زمین و ساخت و ساز، شهرری را منطقه مهاجر پذیر کرده است، اظهار داشت: آن چیزی که ضرورت دارد این است که باید چهره خوب شهرری را معرفی کنیم تا منابع را جذب کنیم. در این سمینارها بیشتر باید موضوعات مثبت منطقه را بیان کرد تا بیشتر مردم جذب شوند و بیان مشکلات و معضلات باعث دفع سرمایه‌گذار می‌شود.

,

وی عنوان کرد: در سمینارهای مختلف توسعه شهرها شرکت کردم و معمولاً در این سمینارها چهره‌ای ایجاد می کنند که سرمایه گذاران جذب شود و باید برای رسیدن به این مهم بسته‌هایی از ظرفیت‌های مثبت تهیه و ارائه شود تا برای توسعه شهر سرمایه جذب کرد.

,

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش از چشمه علی، آثار تاریخی و باستانی به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های شهرری یاد کرد و افزود: آنچه مهمه این است که طرح تفضیلی با دقت صورت گرفته به این وسیله شاهد توسعه در حوزه مسکونی، تجاری و … باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری منطقه ۲۰ دارای هفت ناحیه شهری است که پنج ناحیه آن داخل شهر و دو ناحیه آن در حومه قرار دارد.

,

 

,

چاقوی کنایه‌های هاشمی دسته مدیریت شهری را هم برید / دوچرخه سواری شهردار تهران کار دستش داد

, چاقوی کنایه‌های هاشمی دسته مدیریت شهری را هم برید / دوچرخه سواری شهردار تهران کار دستش داد,

کنایه‌های هاشمی ، این بار گریبان شهردار تهران را هم گرفت و گفت: حناچی دوچرخه سواری را جدی گرفته و این کار باعث شده که با مشکل روبرو شود.

,

وی ادامه داد: شهردار تهران بر اساس این طرحش هر هفته روزهای سه‌شنبه صبح‌ها با دوچرخه به محل کار آمده و شامگاه نیز با دوچرخه به منزل برمی‌گردد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با بیان این‌که شیب تهران زیاد است اما شیب شهرری کم شیب گفت: حال که شهردار تهران دوچرخه سواری را جدی گرفتند، دوچرخه سواری را در منطقه ۲۰ اجرایی کنند.

,

 

,

توپ استقلال ری تو زمین دولت افتاد / مطالبه‌گیری حق مردم ساختارشکنی نامیده شد 

, توپ استقلال ری تو زمین دولت افتاد / مطالبه‌گیری حق مردم ساختارشکنی نامیده شد ,

هاشمی در پاسخ به مطرح شدن حقوق مردم شهرری در زمینه استقلال ری بیان داشت: موضوع طرح استقلال ری را دولت باید مطرح کند و پس از پیگیری آن و تطبیق اون با قانون سبب اجرایی شدن این مهم می‌شود لذا تکرار موضوع استقلال ری ساختارشکنی، ناهنجاری و زیرسئوال بردن توسعه است.

,

وی گفت: باید دولت برای تحقق استقلال ری تلاش بیشتری کند وگرنه ما کی هستیم که جلوی آن بایستیم. باید موضوع ساختار ری را در جای دیگری حل شود و تکرار آن بیشتر مورد تقابل و مانع توسعه شهرری نشود.

,

محسن هاشمی در این سمینار علمی «توسعه شهرستان ری» پس از شنیدن مطالبات مردم از سوی حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری ؛ به ایراد سخن پرداخت و بدون شنیدن جمع‌بندی دبیران کارگروه‌های علمی این سمینار، همایش را ترک کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه