اخبار داغ

صدا و سیمای کشور و دانشگاه فنی بوشهر در زمینه آموزش همکاری می‌کنند

صدا و سیمای کشور و دانشگاه فنی بوشهر در زمینه آموزش همکاری می‌کنند
مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما کشور در دیدار از ظرفیت های دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا (س) دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر خواستار همکاری آموزشی و پژوهشی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما کشور در دیدار از ظرفیت های دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا (س) دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر خواستار همکاری آموزشی و پژوهشی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما کشور در دیدار از ظرفیت های دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا (س) دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر خواستار همکاری آموزشی و پژوهشی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک شد.,

محمد ایرانی مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما کشور در نشستی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: این سازمان با دارا بودن 178 عنوان شغلی و حدود 27 هزار کارمند یکی از گسترده‌ترین سازمان‌های کشور است که با توجه به این گستردگی، به‌طور قطع در زمینه آموزش کارکنان خود دچار مشکل خواهد بود.

,

, ,

ایرانی خاطرنشان کرد: ما تاکنون موفق شده‌ایم برای حدود 7هزار نفر از کارکنان صدا وسیما در کشور دوره‌های آموزشی برگزار کنیم که این موفقیت تا رسیدن به مرحله مطلوب راه بسیاری در پیش دارد و به همین جهت خواستار استفاده از ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر جهت آموزش کارکنان منطقه جنوب کشور در قالب یک تفاهم‌نامه آموزشی هستیم.

,

مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما کشور افزود: اهمیت ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای برای همه ما روشن است و همچنین اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر تربیت و آموزش دانشجویان به محض ورود به دانشگاه ها براساس سیستم صنعت آموزش داده شده بود و نه براساس رویه های علمی مرسوم، در فضای بین المللی شاید مشکلاتی که امروزه جامعه دانشگاهی ما دارد روبرو نبودیم.

,

اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای استان گفت: این دانشگاه با دارا بودن 2 دانشکده الزهرا (س) و امام خامنه ای و 23 رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کادر آموزشی موظف و هیات علمی و همچنین کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز تنها دانشگاه مهارتی استان است.

,

منصوری نسب افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور با ظرفیت 175 دانشکده و آموزشکده در 31 استان ظرفیت های بسیار خوبی در تربیت تکنسین های ماهر و پنجه های کارآمد در مسیر کارآفرینی دارد.

,

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر بیان کرد: صدا و سیما نقش بزرگی در ارتقاء جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای به جامعه می تواند داشته باشد. ما این آمادگی را داریم که در زمینه های آموزشی و علمی با صدا و سیمای استان بوشهر در زمینه تربیت و آموزش کاربردی نیروی جوان استان همکاری داشته باشیم.

,

وی اضافه نمودند: وضعیت دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای نسبت به سایر دانشگاه ها از لحاظ اشتغال وضعیت بهتری دارند. بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار می‌شوند و یکی از مزیت‌های مهم دانشگاه فنی و حرفه‌ای این است که چون در رشته‌های کاربردی دانشجو پذیرش می‌کند بنابراین درصد کمتری از فارغ التحصیلان این دانشگاه بیکار می‌مانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه