اخبار داغ

توزیع گوشت 75 هزار تومانی در ماه رمضان

توزیع گوشت 75 هزار تومانی در ماه رمضان
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اصفهان گفت: گوشت قرمز 75 تا 76 هزار تومانی از امروز توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا آقاجانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان قیمت دام سبک مقداری افزایش پیدا کرد، امّا دام سنگین افزایش قیمتی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اصفهان تصریح کرد: قرار بود گوشت قرمز از طریق امور پشتیبانی دام و زیر نظر جهاد کشاورزی و با نظارت اتحادیه و صنعت و معدن به قیمت 75 تا 76 هزار تومان از دیروز توزیع شود که به علّت نرسیدن گوشت، از امروز این اتفاق خواهد افتاد.

,

وی افزود: این گوشت برای ماه رمضان توزیع می‌شود و قیمت آن با قیمتی که در بازار وجود دارد چندان تفاوتی نداشته و این تفاوت بین 10 تا 15 هزار تومان است.

,

آقاجانی در ادامه گفت: انتخاب مکان‌ها برای توزیع به حجم گوشتی است که وارد اصفهان می‌شود و اگر مقدار حجم این گوشت کم باشد بیشتر در مناطق کم‌درآمد شهر اصفهان توزیع خواهد شد.

,

عبدالرضا آقاجانی عنوان کرد: با توزیع این گوشت در ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی نخواهیم داشت؛ در حال حاضر هم در مغازه‌های گوشت فروشی اصفهان سه نوع گوشت توزیع می‌شود.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز خاطر نشان کرد: قیمت گوشت بره درجه یک که وزن 12 تا 20 کیلو دارد، 100 هزار تومان است.

,

وی بیان کرد: نوع دیگر گوشت که گوشت درجه دو نام دارد و گوشت دام‌های درشت است و با قیمت 90 تا 94 هزار تومان توزیع می‌شود.

,

آقاجانی اذعان کرد: نوع گوشت دیگر که به گوشت درجه سه شناخته می‌شود، گوشت گوسفندان ماده با قیمت 75 هزار تومان قابل توزیع است.

,

عبدالرضا آقاجانی در پایان گفت: تمام مغازه‌ها موظف شدند که قیمت‌ها و نوع گوشتی که ارائه می‌دهند را در دید مشتریان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه