اخبار داغ

در پی افزایش بی‌رویه و خارج از قاعده قیمت املاک در استان زنجان؛

پلیس زنجان به اخلاگران بازار مسکن هشدار داد

پلیس زنجان به اخلاگران بازار مسکن هشدار داد
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد با سوداگران بازار مسکن گفت: با کسانی که در بازار مسکن التهاب و اخلال ایجاد کند بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی افزایش بی رویه و خارج از قاعده قیمت املاک در استان زنجان در طی ماههای اخیر که موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم و شهروندان شده بود با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی قضایی ، قیمت املاک از سایتهای واسط "دیوار و شیپور" که مبنای قیمت گذاری شده حذف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: برابر بررسیهای بعمل آمده بخش قابل توجهی از معاملات بازار مسکن در دست تعدادی معدودی از سوداگران مسکن است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: دلالان مسکن با سوء استفاده از شرایط اقتصادی جامعه و با جوسازی و بالا بردن غیر واقعی قیمتها باعث جهش تصاعدی وغیر منطقی قیمت مسکن شده و سود‌های کلانی به دست می‌آورند.

,

وی ضمن هشدار به دلالان و سوداگران املاک و مسکن افزود: پلیس فتا در راستای مأموریت‌های قانونی، با آن دسته از افرادی که با تبلیغ و درج غیرواقعی قیمت املاک در فضای مجازی و سایت‌های خدماتی موجب ایجاد التهاب و اخلال در بازار مسکن شوند، شناسایی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

,

سردار جهانبخش به شهروندان توصیه کرد فریب دلالان و شیادان را نخورند و ضمن پرهیز از خریدهای هیجانی قبل از هرگونه خرید مسکن از قیمت واقعی آن از طریق مشاورین املاک مجاز و معتبراطلاع حاصل نمایند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما یا شماره تلفن 6- 21821581-024 گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه