اخبار داغ

برخورد جدی پلیس لرستان با روزه‌خواری در ملاء عام

برخورد جدی پلیس لرستان با روزه‌خواری در ملاء عام
فرمانده انتظامی لرستان بر برخورد با هر گونه هنجارشکنی و تظاهر به روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز با حضور در دفتر نظارت همگانی 197 با تبریک فرا رسیدن ماه بهار قرآن، گفت: تظاهر به روزه‌خواری خلاف مقررات است و پلیس با این‌گونه افراد برخورد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: هر گونه هنجارشکنی و تظاهر به روزه‌خواری خط قرمز پلیس در ماه مبارک رمضان است و از جمله مواردی که در این ماه مبارک بیشتر مورد توجه و نظارت میدانی مأموران قرار خواهد گرفت، نظارت بر اماکن، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها است.

,

 

,

به گفته فرمانده انتظامی لرستان به‌منظور رفاه حال شهروندان و روزه‌دارانی که برای عبادت در حسینیه‌ها و مساجد حضور خواهند داشت خصوصاً در لیالی قدر، تدابیر انتظامی و ترافیکی لازم اندیشیده شده و کارکنان این فرماندهی با تمام توان و امکانات در خدمت‌گزاری هر چه بیشتر در آمادگی کامل هستند.

,

 

,

مهدیان نسب با بیان این‌که به‌منظور نیل به جامعه‌ای با امنیت پایدار، تعامل و همکاری همه اقشار جامعه با پلیس ضروری است، خاطرنشان کرد: شهروندانی که نمی‌توانند در این ماه روزه بگیرند، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند چراکه تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام خلاف مقررات بوده و پلیس با این افراد برخورد خواهد کرد

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه