اخبار داغ

تیم نیروی زمینی با حضور سرباز تنگستانی به لیگ یک صعود کرد+عکس

تیم نیروی زمینی با حضور سرباز تنگستانی به لیگ یک صعود کرد+عکس
بازیکن اهرمی نیروی زمینی تهران به همراه تیم خود به لیگ دسته اول جام آزادگان صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، روز گذشته تیم نیروی زمینی تهران با حضور حسین بازیاری بازیکن اهرمی این تیم در دور برگشت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم در رشت به مصاف داماش رفتند که در نهایت تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه 2 بر یک داماش را مغلوب و به لیگ دسته یک صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, تیم نیروی زمینی تهران با حضور حسین بازیاری بازیکن اهرمی این تیم در دور برگشت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم در رشت به مصاف داماش رفتند که در نهایت تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه 2 بر یک داماش را مغلوب و به لیگ دسته یک صعود کرد.,

نیرو زمینی تیمی که حسین بازیاری را به عنوان سرباز در اختیار دارد در دو بازی رفت و برگشت موفق شد داماش را شکست دهد و راهی لیگ یک شود.

,

, ,

این مسابقه که بازی برگشت این دو تیم در این مرحله بود، در ورزشگاه سردار جنگل رشت، در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود 12 هزار تماشاگر برگزار شد و در جریان نیمه اول این مسابقه، تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت همه جانبه طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به گل برتری خود دست یافت تا با خیال آسوده تر بازی را ادامه دهد.

,

, ,

در ادامه نیمه اول این بازی نیز هر دو تیم حملاتی را روی دروازه هم پایه ریزی کردند اما هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم داماش خاتمه یابد.

,

در نیمه دوم نیز داماشی ها با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقیقه 55 و روی اشتباه محرز جاسم یاسرالهی دروازبان این تیم، عارف رستمی بازیکن نیروی زمینی موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

,

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم داماش به طور کامل بر بازی تسلط یافت و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه نیروی زمینی پیش رفت که با دفاع مستحکم حسین بازیاری بازیکن اهرمی نیروی زمینی نگذاشت دروازه برای بار دوم باز شود.

,

, ,

تیم نیروی زمینی در دقایق تلف شده نیمه دوم موفق شد توسط امیرحسین غلامی به دومین گل خود دست یابد تا به لیگ دسته اول صعود کند.

,

حسین بازیاری بازیکن اهرمی نیروی زمینی تهران که برای گذارندن سربازی به این پیوسته بود موفق شد در اولین فصل حضور خود در این تیم تهرانی به همراه هم تیم های خود به لیگ آزادگان صعود کنند.

,

حسین بازیاری بازیکن اهرمی نیرو زمینی تهران صعود تیمش را به رقابتهای لیگ دسته اول جام ازادگان به مربی و هم تیم های خود تبریک گفت.

,

, ,

حسین بازیاری 24 سال سن دارد و با قد 184 سانتی‌متر می‌باشد، بازیاری به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد و این بازیکن با شماره 5 برای تیم فوتبال نیروی زمینی بازی می‌کند.

,

بازیاری در خانواده کاملا فوتبالی به دنیا آمده است، پدر وی یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اهرم تنگستان می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه