اخبار داغ

مردم «دنگ و فنگ» شبکه یک را بیشتر دیدند/ «علی‌‎البدل» و «در چشم باد» دوباره پربیننده شدند

مردم «دنگ و فنگ» شبکه یک را بیشتر دیدند/ «علی‌‎البدل» و «در چشم باد» دوباره پربیننده شدند
مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نظرسنجی سریال‌های تلویزیون به نام «دنگ و فنگ روزگار» به عنوان پربیننده‌ترین سریال رسید و مجموعه‌های تکراری همچون «علی‌البدل»، «در چشم باد» و حتی «دزد و پلیس» و «شکرستان» هم دوباره پربیننده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما در نظرسنجی از کل کشور نظرمردم را درباره سریال‌های درحال پخش رسانه ملی جویا شد که براین اساس ،بیش از 60درصد مردم بیننده حداقل یکی از سریالهای درحال پخش تلویزیون بوده‌اند و سریال «دنگ و فنگ روزگار» از شبکه یک سیما دررتبه نخست این نظرسنجی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
براساس این نظرسنجی بعد از سریال دنگ و فنگ روزگار، سریال‌‎های شرایط خاص شبکه سه و روزهای بی‌قراری 2 شبکه دو سیما در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
,
 
,
نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان می‌دهد که زنان با65.3درصد بیشتر از مردان با 54.2 درصد بیننده سریال‌های تلویزیونی درحال پخش از شبکه‌های مختلف سیما هستند.
,
 
,
براین اساس سریال‌های تکراری "درچشم باد" از شبکه چهار، "دلدادگان" و "علی‌البدل" از شبکه تماشا، "شکرستان" از شبکه آی فیلم و "دزد و پلیس" از شبکه نسیم در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم درمیان سریال‌های درحال پخش قرار گرفته‌اند.
,
 
,
نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما نشان می دهد که 34.9 درصد از مردم بیننده سریال‌های شبکه نمایش خانگی و 20.1 درصد هم بیننده سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هستند .
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه