اخبار داغ

سردار غیب پرور:

روحانیت استوانه حرکت های تربیتی و انسان سازی است

روحانیت استوانه حرکت های تربیتی و انسان سازی است
عصر روز گذشته رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مسجد صفا تهران با حجت‌الاسلام علوی امام جماعت و اعضای شورای بسیج این مسجد دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غیب پرور در این دیدار با بیان اینکه لحظات خوبی با حضور در جمع باصفای اهالی مسجد برای بنده رقم خورد، اظهار داشت: مسجد صفا یک نقطه اوج برای مساجد کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه برادران عزیز جهادگران واقعی هستند، گفت: فعالیت های صورت گرفته در این مکان این مهم را نشان می‌دهد که یک حرکت جهادی مبتنی بر اصول تربیتی در حال انجام است.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج خاطر نشان کرد: اسلام عزیز از مساجد جوشیدن گرفته است و این مکان مقدس کانون بروز و ظهور اسلام است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کردند با این اقدام می‌توانند کار تربیتی انجام دهند، افزود: معنویت و صفا که تزریقی نیست که بتوانیم پیدایش کنیم.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: در مسجد محوری به نام روحانیت وجود دارد که استوانه حرکت های تربیتی و انسان سازی است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از فعالیت های مجاهدانه صورت گرفته در مسجد صفا تهران اظهار کرد: علت موفقیت دوستان در مسجد محوری، روحانی عالم و عامل، هدف گیری مناسب و نقطه اتصال با ولایت فقیه می باشد.
,
 
,
سردار غیب پرور با اشاره به تکثیر الگوی حرکتی مسجد صفا در سطح کشور گفت: تربیت انسان اقدامی است که باید با برنامه ریزی صحیح، درست و به موقع در انجام آن بکوشیم.
,
 
,
در ابتدای این دیدار صمیمی حجت‌الاسلام والمسلمین علوی امام جماعت مسجد صفا بیان داشت: فعالیت های صورت گرفته در این مسجد از اواسط دهه 60 با شورایی 4 نفره آغاز شد که امروز به برکت اقدامات با اخلاص دوستان به هفتاد نفر با کارگروه های تخصصی در حلقه اول رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه برنامه های این مسجد بر پایه اسلام شیعی و رهنمودهای رهبری و تفکر امام خمینی پایه ریزی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با کمک همه مسؤلان امر بتوانیم انسان هایی در تزار انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه