اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

موشک های فلسطین موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر داد

موشک های فلسطین موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر داد
یک کارشناس مسائل سیاسی، پاسخ های کوبنده موشکی گروه های مقاومت فلسطینی به حملات رژیم صهیونیستی را نشانه ای از تغییر موازنه قدرت به نفع مقاومت دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید درخشنده در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با بیان این که موشک های مقاومت علیرغم سپر موشکی ادعایی رژیم صهیونیستی به قلب اسرائیل اصابت کرده است اظهار داشت: خود رژیم صهیونیستی هم در این پاسخ اخیر کوبنده نیروهای مقاومت متوجه شده است که این موشک ها از منطقه دورتری به سمت آنان شده است و از این رو، وحشت بیشتری بر آنان مستولی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی تشکیل فوری نشست فوق العاده فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی را ناشی از استیصال این رژیم عنوان کرد و افزود: آنان به خوبی دریافته اند که پاسخ های موشکی نیروهای مقاومت در اتاق فکر و عملیات مشترک همه گروه های مقاومت نهایی می شود و از این رو فعلا هیچ حرفی برای گفتن ندارند و سکوت اختیار کرده اند.

این پژوهشگر مسائل سیاسی و بین المللی در عین حال شدت پاسخ نیروهای مقاومت به حملات رژیم صهیونیستی را کم سابقه خواند و اضافه کرد: این که در طی نیم ساعت 150 موشک به سمت اسرائیل شلیک شود و یا این که طبق آمار اعلام شده، در همین چند روز بیش از 600 موشک مقاومت به سمت اسرائیل نشانه گیری شده باشد؛ مسئله کوچکی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت.

وی ادامه داد: به نظر بنده، این پاسخ کوبنده ضمن آن که دست رژیم صهیونیستی را در حملات احتمالی بعدی علیه فلسطینیان می بندد؛ پیامی روشن هم برای جهان اسلام دارد که می تواند به برانگیختگی دوباره گروه های مقاومت در سراسر امت اسلامی بینجامد.

درخشنده تصریح کرد: ما تعابیر منحصر به فرد حضرت امام راحل عظیم الشأن (ره) را درباره اسرائیل غاصب فراموش نمی کنیم و معتقدیم مسئله فلسطین تا همیشه، مسئله محوری جهان اسلام و امت اسلامی است.

وی هشدار دوباره رهبران گروه های مقاومت اسلامی را به اسرائیل در این روزهای اخیر امید بخش خواند و گفت: این که این گروه ها با صراحت اعلام می دارند که هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بی پاسخ نمی ماند بسیار روحیه بخش و غرورآفرین است.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه