اخبار داغ

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد:

پیگیر شناسایی «توقیف محموله ۲۵ تنی شکر یزد در مشهد» هستیم

پیگیر شناسایی «توقیف محموله ۲۵ تنی شکر یزد در مشهد» هستیم
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: در رابطه با محموله 25 تنی شکر، با بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی هماهنگ کرده و درصدد شناسایی متخلفان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ چندی پیش در فضای مجازی خبر توقیف محموله 25 تنی شکر در اطراف مشهد منتشر شد. در این رابطه مقدس، کارشناس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی اعلام کرده بود که این محموله 25 تُنی متعلق به یکی از عمده‌فروشان مشهد بوده و از یکی از واحدهای تولیدی در استان یزد خریداری شده است و در قسمت آدرس تحویل بارنامه از نشانی دقیق‌تر خبری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

اما سؤال اینجاست که چگونه محموله‌های این‌چنینی از سوی واحدهای تولیدی که یارانه دریافت می‌کنند به دست سودجویان و دلالان می‌رسد؟

, اما سؤال اینجاست که چگونه محموله‌های این‌چنینی از سوی واحدهای تولیدی که یارانه دریافت می‌کنند به دست سودجویان و دلالان می‌رسد؟,

, ,

در این رابطه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: تاکنون در مورد محموله 25 تنی شکر گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

, یزدرسا,

غلامرضا سالاری خاطرنشان کرد: درصورتی‌که بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت یزد با بررسی‌های خود، واحد متخلف که شکر را خارج از شبکه عرضه کرده است، شناسایی کنند، برای آن واحد تشکیل پرونده تخلفاتی داده و برخورد خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفان هیچ‌گونه مماشاتی نداریم، تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت، تخلفات را اعلام کنند.

,

, ,

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در مورد برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: در فضای مجازی خبر توقیف محموله شکر اعلام شد؛ پس‌ازآن نیروهای بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت یزد پیگیر موضوع شدند.

, یزدرسا,

علی افشار پور خاطرنشان کرد: با بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی هماهنگ کرده و درصدد شناسایی متخلفان در این زمینه هستیم.

,

وی تأکید کرد: در صورت شناسایی واحد متخلف برابر قانون با وی برخورد خواهد شد؛ قطع یارانه دولتی این واحد تولیدی متخلف یکی از موارد برخورد است.

,

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد تعداد واحدهای تولید شکر در استان یزد را یک واحد اعلام کرد و گفت: این واحد تولیدی، شکر مصرفی حدود 200 واحد تولیدی اعم از تولید‌کننده‌های کیک و کلوچه، قند و نبات و ... را تأمین می‌کند.

,

وی در مورد نحوه بررسی و کشف تخلف احتمالی واحدهای مصرف‌کننده شکر تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال در بازرسی از واحد تولید قند و نبات که 10 تن شکر گرفته است، سازمان صنعت معدن و تجارت معادل آن قند و نبات از آن‌ها دریافت می‌کند.

,

افشار پور افزود: واحدهایی مانند تولیدکننده‌های کیک و کلوچه بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت با بررسی مواردی چون آمار تولید، موجودی انبار، برگ خریدها و ... بر آن‌ها نظارت دارند.

,

 وی گفت: بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت یزد هم در مرکز و هم در شهرستان‌ها سعی بر نظارت و جلوگیری از بروز تخلف دارند؛ اما باوجود کنترل و نظارت احتمال آنکه واحدی تخلف کند هم هست.

,

, ,

اما آنچه اهمیت دارد، آن است که شرایط خاص و ویژه حاکم بر بازار امروز، دیگر جایی برای سوءاستفاده و فرصت‌جویی ندارد و در این برهه همه مسئولان و مردم باید دست در دست هم بر شرایط حاکم فائق آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه