اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با دانا:

وزیر ارشاد برای توضیح درباره حاشیه‌های نمایشگاه کتاب به مجلس می‌آید

وزیر ارشاد برای توضیح درباره حاشیه‌های نمایشگاه کتاب به مجلس می‌آید
جمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در هفته آینده روز یکشنبه یا دوشنبه قرار است آقای صالحی وزیر ارشاد به همراه مسئولان برگزار کننده نمایشکاه کتاب تشریف بیاورند و در این مورد پاسخگو باشند.
[

جمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص تخلفات صورت گرفته مانند عرضه و فروش کتاب های مبتذل و مستهجن در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در هفته آینده روز یکشنبه یا دوشنبه قرار است آقای صالحی وزیر ارشاد به همراه مسئولان برگزار کننده نمایشکاه کتاب تشریف بیاورند و در این مورد پاسخگو باشند.

, جمشید جعفرپور, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آقای صالحی,

وی افزود: این موارد با قوانین، دین و فرهنگ ما همخوانی ندارد، خودم هم به نمایشگاه کتاب رفتم اما متاسفانه متوجه این موارد نشدم، یعنی فرصت زیادی نداشتیم که بتوانیم همه چیز را بررسی کنیم، این موارد را حتما در روز جلسه با آقای وزیر مطرح خواهیم کرد.

,

جعفرپور در مورد انتصاب رئیس جدید سازمان سینمایی اظهار داشت:  حسین انتظامی که به ریاست سازمان سینمایی منتصب شده اساسا مطبوعاتی بوده است. ما به عنوان ناظر باید از آقای وزیر بپرسیم که چه دلایلی برای انتصاب حسین انتظامی به این سمت داشته است، انتظامی تخصص و تبحرش در مطبوعات و در این زمینه کارش هم خوب است اما این که چرا سازمان سینمایی را به او سپرده اند و او نیز پذیرفته است را باید از آقای صالحی بپرسیم.

, جعفرپور , حسین انتظامی,

وی در پایان اذعان داشت: نمایندگانی که نماینده مردم شهرستان ها هستند متاسفانه آن قدر گرفتاری دارند که به بررسی و نظارت بر چنین مواردی نمی رسند، شما رسانه ها باید این مسائل را پیدا کنید و به ما اطلاع بدهید تا بررسی کنیم؛ همه این موارد لزوما در کمیسیون فرهنگی اتفاق نمی افتد، ممکن است گاهی اوقات در برخوردهای شخصی با این افراد اتفاق بیافتد، یعنی نماینده با وزیر ملاقاتی شخصی داشته باشد و با او مطرح کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه