اخبار داغ

نائب رئیس اتحادیه درودگران یزد مطرح کرد؛

کاهش 60درصدی قدرت خرید یزدی ها در خرید مبلمان

کاهش 60درصدی قدرت خرید یزدی ها در خرید مبلمان
نائب رئیس اتحادیه درودگران یزد گفت: اکنون 130 واحد در یزد پروانه فروشندگی مبل را دارند و تقریبا 40 واحد نیز به رویه کوبی، تعمیر و سازندگی مبل مشغول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا دهقان درگفتگو با خبرنگار یزد رسا، در خصوص وضعیت تولید و فروش مبل در یزد گفت: اکنون 130 واحد در یزد پروانه فروشندگی مبل را دارند و تقریبا 40 واحد نیز به رویه کوبی، تعمیر و سازندگی مبل مشغول هستند و تعدادی واحد نیز با پروانه دریافتی از اتحادیه صنایع چوب که در زمینه‌های مختلف نجاری و ... است به فعالیت در این زمینه مشغول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی با بیان اینکه تعداد واحدهای فروشندگی مبل در یزد بیشتر از تولید و ساخت آن است، افزود: تعدادی واحد بدون مجوز فعالیت نیز در یزد شناسایی شده که برخورد لازم با آنها در خصوص دریافت مجوز صورت گرفته است و به دلیل فعال بودن تعداد زیادی واحدها در این زمینه تعدادی واحد بدون مجوز نیز هنوز شناسایی نشده‌اند.

,

کیفیت بالای تولیدات مبل یزد به دلیل درجه رطوبت پایین

, کیفیت بالای تولیدات مبل یزد به دلیل درجه رطوبت پایین, کیفیت بالای تولیدات مبل یزد به دلیل درجه رطوبت پایین,

نائب رئیس اتحادیه درودگران یزد با اشاره به کیفیت ساخت مبل در یزد عنوان کرد: از آنجا که یزد شهری است که درجه رطوبت بسیار پایینی دارد فعالیت در زمینه ساخت مبل و کلا صنایع چوب در آن موفقیت آمیز است و وسیله‌ای که ساخته می‌شود دچار درز یا ترک خوردگی نمی‌شود و از این جهت تولیدات مبل یزد از بهترین تولیدات هستند.

,

, ,

دهقان افزود: کیفیت در مبل به کیفیت جنس و چوب به کار رفته در آن، کیفیت ساخت، پارچه و ... برمی‌گردد با این حال کار با چوب یک کار تخصصی و فنی هست افرادی که بیشتر تجربه کاری داشته باشند و علاقه بیشتری به این کار داشته باشند سعی می‌کنند با روش‌های مختلف کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند و تولیدات بهتری را عرضه کنند.

,

کاهش 60 درصد قدرت یزدی‌ها در خرید مبل

, کاهش 60 درصد قدرت یزدی‌ها در خرید مبل, کاهش 60 درصد قدرت یزدی‌ها در خرید مبل,

وی با اشاره به کسادی بازار مبل در یزد گفت: شرایط اقتصادی و گرانی‌ها در یزد موجب شده که قدرت مردم در خرید مبل بیش از 60 درصد کاهش یابد، مردم قبلا زمانی که مبلی خراب می‌شد و مشکلی برای آن پیش می‌آمد آن را دور می‌انداختند و مجددا اقدام به خرید مبل می‌کردند اما اکنون مردم همان مبل را تعمیر می‌کنند و مجددا استفاده می‌کنند.

,

رئیس اتحادیه تعاونی‌های درودگران کشور با بیان اینکه قیمت چوب نسبت به سال گذشته بیش از 2.5 برابر شده است، عنوان کرد: گرانی‌ها بر تولید و فروش مبل هم تاثیر گذاشته و از آنجا که مبل یک کالای تزئینی محسوب می‌شود، بالا رفتن قیمت چوب که از خارج تامین می‌شود، بالا رفتن قیمت پارچه، دستمزد کارگر و ...  بر تولید و فروش مبل در یزد تاثیر گذاشته و به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی موجب تعطیلی تعدادی از واحدها در یزد شده است.

,

, ,

راه‌اندازی شهرک ساخت مبل در یزد در آینده‌ای نزدیک

, راه‌اندازی شهرک ساخت مبل در یزد در آینده‌ای نزدیک, راه‌اندازی شهرک ساخت مبل در یزد در آینده‌ای نزدیک,

دهقان گفت: از طرفی به دلیل کمبود چوب و مشکلی که در تامین آن وجود دارد بخشی از مبل‌هایی که در یزد وجود دارد از شهرهایی چون تهران، قم، همدان و ... هست که در بازار عرضه می‌شود با این حال مبل‌های ساخته شده در یزد به دلیل آب و هوای آن، بسیار کیفیت خوبی دارند.

,

وی از ساخت شهرک مبل در آینده نزدیک در یزد خبر داد و گفت: امید داریم که به زودی شهرک ساخت مبل در یزد راه اندازی کنیم و با ساماندهی واحدهای تولید مبل، بتوانیم تولیدات یزد را به شهرهایی جنوبی کشور از جمله زاهدان، بندرعباس، کرمان و ... صادر کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه